Onderwerp: baby cupcakes
Hallo
Ik ben bezig met het maken van deze cupcakes
http://www.wilton.com/idea/High-Rise-Nursery-1
, alleen wil ik liever geen buttercream gebruiken.. Wie heeft een idee wat ik anders kan gebruiken?
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » baby cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
Ik ben bezig met het maken van deze cupcakes
http://www.wilton.com/idea/High-Rise-Nursery-1
, alleen wil ik liever geen buttercream gebruiken.. Wie heeft een idee wat ik anders kan gebruiken?
Groetjes
is het puur om af te smeren?
dan kan je ook jam nemen toch.
ik kon het niet goed terug vinden, maar wordt het gebruikt om af te smeren om de fondant te laten plakken? dan gebruik ik ook wel eens chocopasta of witte chocpasta, pralinecreme, sommige gebruiken ook jam of lemoncurd.
volgens mij gebruiken ze de botercreme alleen maar om de decoratie mee vast te plakken.
Dat kan ook met jam, chocopasta e.d.
Jaaa het is inderdaad om het te plakken en af te smeren.. Bedankt voor de tips ik gebruik dan wel jam, is makkelijker:P
Die witte fondant smaakt trouwens vreselijk! Welke aroma kan ik het beste toevoegen?
smaak is persoonlijk maar welke fondant heb je dan ?
Ik heb Ready-To-Use White Rolled Fondant
welk merk ?
Je kan er eventueel marsepein doorheen mengen
Die is niet te pruimen en wat je er ook mee doet het verandert niet sorry
wel bewaren want je kan er goed roosjes van maken(met tylose erdoor)
Zelf heb ik fondant van bakels en veel werken er met marsmellow fondant.
die kan je ook zelf maken van marsmellows/water/poedersuiker
ik had laatst een andere(Heijnekamp) MMF geprobeerd dan ik normaal altijd heb. die vond ik ook niet zo lekker (niet vies hoor, maar gewoon anders van smaak) en ook de kleur niet zo zachtwit, om hem toch op de kunnen maken meng ik hem gewoon elke keer door maar een klein beetje van de nieuwe te nemen en meer van de oude vertrouwde en lekkere van regalice.
Met de Wilton rolfondant kan je een beetje loraine oil erdoor mengen en daarmee bedoel ik een paar druppels en het wordt veel lekkerder, ik gebruik zelf altijd vanillia of amandel
Ik heb altijd die van regalice, die is zoooo lekker. Er verdwijnt regelmatig een stukje richting mijn mond als ik zit te hobby'en...
*)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » baby cupcakes