1

Onderwerp: Taartje nummer 4

Deze moest een beetje vlug gaan. Beginnen bakken iets na 9 (dus toen nog beginnen met beslag maken en zo), om 14u kwam het volk toe, en er moest ook nog gepoetst worden.  Chocolademousse vulling was wel al klaar van gisterenavond, mmf was ook al gemaakt, maar moest wel nog gekleurd worden. 
Van m'n boetseer en afwerkkunsten ben ik dus niet zo tevreden.  Maar het belangrijkste, ze was wel lekker.
Bij deze dus : my little ponytaart, gevuld met zoals gezegd chocolademousse en ganache en het was een chocoladebiscuit

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs140.snc1/5975_1231768153256_1200692892_698116_1116602_n.jpg

2

Re: Taartje nummer 4

leuk hoor!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

3

Hij ziet er leuk uit hoor. Maar volgende keer toch iets eerder beginnen of beter plannen omdat het me niet lijkt dat je op deze te snelle manier nog plezier hebt in het maken van een taart en dat is toch tenslotte ook wel de bedoeling.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

4

leuke taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Leuk hoor! Maar ik denk wel dat je de volgende keer toch iets meer tijd moet nemen. Ik weet zeker dat je dan geweldige resultaten zult krijgen!

6

Ja, het was de bedoeling de avond ervoor te beginnen met het pony'tje nog te beginnen en ook met het bakken van de biscuit, maar het kinderfeestje was een beetje uitgelopen. 
Volgende keer gaan we de feestjes gewoon spreiden, en moet het allemaal niet zo vlug vlug gebeuren.

7

Als je net begint heb je soms gewoon nog niet echt door hoeveel tijd er in alles gaat zitten.
Na een paar taarten weet je wel beter geloof me :lol: ;)
Hij is wel erg leuk geworden!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

Erg leuk geworden!