Onderwerp: swirls
ik heb voor volgende week een opdracht voor 70 cupcakes met swirls erop, 35 lemon en 35 aardbeien swirls. nu vroeg ik me dus af of dat eigenlijk wel gaat met dit warme weer, gaat het niet smelten??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » swirls
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb voor volgende week een opdracht voor 70 cupcakes met swirls erop, 35 lemon en 35 aardbeien swirls. nu vroeg ik me dus af of dat eigenlijk wel gaat met dit warme weer, gaat het niet smelten??
Kun je ze niet op locatie spuiten?
Kun je ze niet op locatie spuiten?
ja misschien maar ik weet niet waar de lokatie is, ik werk samen met een wedding planner en lever dus gewoon de taarten, heb persoonlijk geen contact met de klanten omdat hun alleen hier op vakantie komen om te trouwen.
verder moeten er ook nog glitters en hartjes op (met 2 letters erop) dus best veel werk, zou het liever thuis doen.
Ik zou ze gewoon met fondant erop maken. Sugargun gebruiken en srwirlen maar
Ik zou ze gewoon met fondant erop maken. Sugargun gebruiken en srwirlen maar
nee dat willen ze niet
Als je de swirl van bc van de mix maakt, dan worden ze wel heel snel zacht vind ik altijd. Raken dan ook snel "uit model". Zelf vind ik ze het lekkerste als de bc nog wat hard is. Ik zou denk ik ook op locatie spuiten, dan de koeling in en vlak voor serveren er uit laten halen.
Na het spuiten kun je dan de hartjes erin drukken. Lijkt mij de beste oplossing voor dit warme weer...
Ik denk niet dat een cupcake tower die een lange tijd mooi gepresenteerd moet staan er in zit met dit weer.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » swirls