Onderwerp: Marsepein 1:2 uitrollen?
Hallo,
Kan ik marsepein van 1:2 ook uitrollen en een taart ermee bekleden of blijft het maar bij het boetseren met 1:2 ?
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein 1:2 uitrollen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Kan ik marsepein van 1:2 ook uitrollen en een taart ermee bekleden of blijft het maar bij het boetseren met 1:2 ?
Groetjes
ja hoor, ik dacht dat Evelien dit altijd gebruikt om uit te rollen.
ikzelf gebruik 1:3 gewoon .
ik heb laatst zelfs 1:1 gebruikt om een taart mee te bekleden. Ik had niets anders. Ik heb er wel veel poedersuiker bij moeten doen zodat het niet meer zo brokkelde. Ideaal was anders, maar het is gelukt!
Hoi
ik heb het ook gebruikt en geen problemen gehad veel suiker gebruiken dan wordt het vanzelf 1:3 (hahaha)
Ik had het met kerst ook, was er erg tevreden over. Het is iets vetter, maar dat is juist wel handig (plakt het minder met uitrollen) en ik vond de smaak heerlijk..... Overigens vond ik het voor boetseren wat aan de korrelige kant, maar door er fondant door te kneden (dan krijg je dus marsefond) werd dat mooi opgelost!
Bedankt voor de reacties!
Ik ga het deze week eens uitproberen en als het lukt een hele voorraad marsepein 1:2 inslaan aangezien ik die goedkoper vind! (1,25 euro voor 250 gram!!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein 1:2 uitrollen?