Onderwerp: Echte barbie in een taart...
Mijn oudste dochter wordt begin mei 4 jaar... goed excuus om weer een taart te maken
Bij het zoeken naar welke taart het moest worden, keek ze hier regelmatig mee op de site en het werd al snel duidelijk welke soort taart het moet worden: een poppentaart!
Leuk leuk leuk!
Ze is dol op Belle, dus dat zal het ook worden...
Ik heb ondertussen zowat alle barbietopics op het forum afgelezen en ik begin stilaan een beeld te krijgen van hoe en wat ik ga nodig hebben.
Maar nu... ik zou dolgraag een echte barbiepop daarvoor gebruiken ZONDER de voeten er af te halen, op die manier krijgt ze die daarna om er nog mee te spelen (ze is dol op poppen)
Hoe doe ik dat dan het beste?
Is het opgelost als ik er een rechthoekige of ronde laag biscuit met bedekking onder zet? Dus eigenlijk een soort van mini-stapeltaart van maken... of is dat nog te kort?
Het is ook niet de bedoeling dat we 2 weken later nog steeds taart zitten eten, dus 2 lagen zou al te veel zijn.
Iemand dit al gedaan, dat vond ik nu niet meteen terug met de zoekfunctie.
Voor de rest, wat is voor kindjes nu een favoriete vulling?
Dus niets alcohol-achtigs in (dat komt hier zowiso niet in huis, dus dat wordt een uitdaging om later leuke volwassentaarten te blijven vinden ook en niet te veel gewoon slagroom/boter toestanden, maar echt lekker en leuk voor kindjes