1

Onderwerp: Naam veranderen?

Dames,
Ik wil graag mijn naam misschien veranderen hier op het forum...maar hoe kan ikdat doen?
Ik heb een leuke naam vezonnen en wie weet ga ik daar in de toekomst wel iets mee doen. Dus dan is het leuk als jullie me daar al onder kennen toch?
Maar daar rijst ook nog de vraag,hoe bescherm ik die zodat een ander er niet mee vandoor gaat?

Groetjes Saskia

2

Re: Naam veranderen?

Dat kan je zelf niet doen. Dat kan Jozien, Marianne of Nathalie.

Je topic hoort trouwens in :  vragen over de site ;)

Als je naam wil beschermen, dan moet je hem opgeven bij domeinnaam. Neem aan dat je dat bedoelt ?Maar je naam op forum kan je niet beschermen, misschien dat de site automatisch aangeeft : Naam bestaat al. Dat weet ik niet.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Re: Naam veranderen?

Thanx, oooh heb ik hem in de verkeerde topic gezet...uhm..ik ga zo ff kijken hoe ik dat kan veranderen.....

4

Re: Naam veranderen?

kan het niet vinden...:s

5

Re: Naam veranderen?

Dat kun je niet zelf :)
[MOVE] --> Over de site

Namen veranderen doen we trouwens eigenlijk alleen bij uitzondering, en eigenlijk niet zo snel als iemand al bekend is, dus flink wat berichtjes heeft. Als je de naam wilt beschermen voor registratie op het forum, kun je wel even contact met me opnemen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Naam veranderen?

Thanx Ik zal er over denken :)

7

Re: Naam veranderen?

Je zou je nieuwe naam in de toegevoegde tekst onder je berichtjes kunnen zetten/verwerken.... zo ben je zowel onder de nieuwe als onder je oude naam bekend.
Verder kan je domeinnaamregistraties controleren onder www.SIDN.nl controleren. Dit kost niets. Let wel op....als je er ook een bedrijf aan wilt koppelen in de toekomst, dan is het handig om ook bij de site van de KvK te controleren of deze naam als bedrijfsnaam nog vrij is. Domeinnamen kan je laten registreren voor een x-bedrag per jaar...ook zonder er direct al een site aan te koppelen.
Succes!

Groetjes v. Annette.