Onderwerp: 'Zweet' Marsefond? :P
Hai,
Ik heb van de week marsepein en fondant gemengd (omdat ik de fondant enorm smerig vond, haha, Fondant van regalice.. ) en er een muntdropje van geboetseerd, nou ja, een rondje uitgestoken dus, letters erin gemaakt en in een bakje bewaard.
Ik heb dit 'dropje' volgende week nodig, ga 24 cupcakes maken met een Holland thema, m'n ouders zijn 4 weken in Zuid Afrika geweest en zijn gek op drop en dat kennen ze daar niet..
Nu is dat dropje gaan 'zweten', als jullie begrijpen wat ik bedoel, er ligt een glimlaagje bovenop.. Ziet er meteen minder leuk uit.
Heb fondant en marsepein 1:1 gedaan, wat ik meestal hier tegenkwam op het forum.
Iemand enig idee hoe dit kan of moet ik misschien eerst marsefond na het uitsteken buiten het bakje bewaren?
Heb het niet in de koelkast bewaard..
En nog een vraagje, de fondant van regalice vind ik niet zo lekker, eigenlijk helemaal niet , maar voor kleine witte stukjes is het prima..
Maar als ik nu een taart met dit fondant ga bekleden, smaakt dan de hele taart naar dit fondant of heft de rest van het biscuit en de vulling dit op?
Ben net begonnen met alleen nog cupcakes en ga volgende week m'n 1e taart maken!! Hij is voor m'n broer en wil het wel een beetje goed doen...