Onderwerp: 'Damanja' is geboren, klaar voor kraamfeest....
Hallo allemaal,
Eerder heb ik jullie er al van op de hoogte gebracht dat mijn collega zwanger was en in januari zou bevallen. Dit is dan ook gebeurd vorige week woensdag 14 januari, toen is ze ingeleid en is de kleine gehaald. De kleine was ook echt klein, namelijk 2340 gram. Ze heet Damanja en is gezond, maar moet eerst nog wel goed aansterken en groeien/aankomen.
Op zondag 1 maart staat het kraamfeest gepland. Ik moet dan 100 mini boltaartjes maken maar weet nog steeds niet hoe ik de taartjes moet bekleden/versieren. Omdat ik er zo veel moet maken en ook nog eens ga samenwonen in februari moet het dus niet te veel poespas zijn. Ik boetseer nooit dus daar ga ik ook nu nog niet aan beginnen.
Wie geeft mij goeie tips voor een simpele maar toch mooie decoratie? Ik zat zelf te denken aan het kapsel roze te maken, bekleding met witte fondant, maar dan....? Ik had ergens ook iets gelezen/gezien dat iemand het topje bovenop het taartje deed insnijden en de flappen naar buiten buigen. De binnenkant had dan een andere kleur....misschien dat ik die binnenkant dan roze kan maken en in het 'gat' roze met witte muisjes kan doen?
Maar hoe zouden jullie dan de naam erop zetten? Ik ben nog niet zo goed met het spuiten van icing, dat breekt bij mij iedere keer!Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben!?
Alvast bedankt....