linda1 schreef:Ik ga dat binnenkort ook maken en ik heb zo'n lieve handige vader die wat voor mij heeft gefabriceerd. Ronde vormpjes waar ik dus in kan bakken van ongeveer 5 of 6 cm rond en 7 cm hoog. Maar mijn vraag is nu moet ik dan cake maken of biscuit. Het lijkt mij dat biscuit erg licht is vooral met afsmeren als ik het nog wil bekleden met marsepein, maar cake weer zo machtig wordt. En hoe vul ik deze? Met de appelboor gat erin maken en vullen of gewoon doorsnijden en vullen, afsmeren en bekleden?
Hai, ik weet niet of je "klant"al vaker gebak van je heeft gehad, de mijne wel en zij is helemaal gek van het biscuitdeeg, dus ik ga het daarvan maken. (Krijg trouwens bijna standaard de reactie dat de cake zo lekker en zo luchtig is, gebruik biscuitdeeg van de webshop) Maar ik mag ze niet bekleden met marsepein, moeten echt de traditionele slagroomgebakjes worden, ik ga ze dus ook gewoon doorsnijden.
Nog een vraagje, hoe/waarvan heeft die lieve handige vader van je dan die ronde vormpjes gefabriceerd? Want ik heb zelf een lieve handige man, dus misschien kan die ook wel wat...
Verder iedereen weer bedankt voor de tips, zal wel eens kijken wat het gaat worden!
Groetjes Angelique
WAARSCHUWING:´Besmet met taartenvirus´