Onderwerp: bekleden van een barbietaart
Hoi dames, ik ben benieuwd of iemand me met de volgende vraag verder kan helpen... zal trouwens ongetwijfeld wel lukken hier
Ik ga morgen een barbie/prinses maken, mijn eerste. Ik heb al veel gezocht en gelezen, maar heb toch nog twee vragen:
Ik zie erg mooie taarten, soms bijvoorbeeld een rose jurk, met daaronder aan de onderkant van de jurk weer een andere kleur laag. Mijn vraag is of de totale fondantlaag (of marsepein natuurlijk) niet te dik wordt, of is daar een trucje voor, dat ze elkaar maar een klein stukje overlappen ofzo?
En dan nog een vraagje, ik heb pinpoppetjes, maar verder nog geen bakvorm. Ik kom ook niet meer op tijd aan de beruchte wondermold, want ik begrijp dat die alleen verkrijgbaar is in de webshops (die nu dus dicht zijn... en ik moet de taart morgen al gaan maken). Kan ik de pinpoppetjes ook gebruiken in de tulbandvormen of kan ik daar echt beter echte barbies voor gebruiken? Want dat gat in het midden lijkt me niet echt stevigheid bieden aan de pinpoppetjes of zie ik dat verkeerd?
Wie helpt me vooruit? Ik hoor het wel,
WAARSCHUWING:´Besmet met taartenvirus´