Onderwerp: Wat is hier gebeurd????? HELP!!
Dit is me niet eerder overkomen, kijk maar eens naar de foto. Gewoon 180 graden, 2/3 gevuld, biscuitmix van Soezie.... Ik snap het niet. E
Esther
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is hier gebeurd????? HELP!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is me niet eerder overkomen, kijk maar eens naar de foto. Gewoon 180 graden, 2/3 gevuld, biscuitmix van Soezie.... Ik snap het niet. E
zie geen foto
Als je de link kopi
Als het goed is zijn de foto's nu wel te zien...
zie niets
@ Carin: tegelijk gepost? Ik zie het nu namelijk wel oke. Jij ook?
nee nog steeds niets
Ik heb ze erbij getoverd (je link geopend en dan de afbeeldingslocatie gekopieerd)
Misschien je oven toch warmer dan gedacht waardoor de zijkanten eerder gaar waren dan de binnenkant en die is naar boven gekomen. (heb het ooit ook gehad en door het geleidelijk opvoeren van de temperatuur heb ik er geen last meer van. 12 min op 140, 12 min op 150 en 12 min op 160 dan kijken of hij gaar is en anders nog even laten staan. Ik controleer dan iedere 5 minuten.) Maar ik kan ook verkeerd zijn
Ik zie ze nog steeds niet
het is net of de bovenkant is opengebarsten tijdens het bakken.
Wat je er aan kan doen weet ik niet misschien een iets lagere oven temperatuur ?
Als de bovenkant gebarsten is betekend dat de temperatuur van de oven te hoog was. Dan wordt de buitenkant te gauw gaar waardoor de binnenkant die omhoog duwt en dus openbarst van de druk.
Volgende keer temperatuur iets lager zetten. Kan zijn dat je termostaat niet helemaal klopt met de temperatuurknop.
Ga morgen weer proberen. Zou er wat aan de hand zijn met mijn oven? Doe het al tijden op dezelfde manier en temperatuur. Of misschien heb ik hem een richeltje te laag gezet....
@ Natalie en Lady Sharon: Wat jullie zeggen lijkt idd te kloppen. De binnenkant is ineens omhoog gekomen en door de "gare" bovenkant geduwd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is hier gebeurd????? HELP!!