Hoi allemaal, wat een leuke reacties allemaal. Ik hoop dat mijn bestellingen van de webshop snel binnen zijn, dan kan ik lekker beginnen... Ik had nog een paar beginnersvraagjes;
- als je je fondant op de taart heb gedaan, moet je dan nog een paar dagen wachten met het versieren ervan? Of kan je daar direct mee beginnen? Ik heb regalice fondant besteld.
- Wanneer je kleine cakejes wilt maken, hoe moet je die cakejes dan versieren met fondant? Moet je ze uit het cupje halen? Of gaat de versieren er alleen boven op?
Is het verstandig om als je ook marsepein wilt gaan boetseren, de materialen ervoor in huis te hebben, de modeling tools? Ook al ben ik een beginner?
Ik heb van denk ik bijna alle leden hier op het forum resultaten gezien, en o o wat professioneel! Ik hoop dat ik met de tijd ook zo goed wordt. Ik moet zeggen, ik heb heel erg veel aan dit forum, want er staan allemaal foto's op waardoor ik ideetjes opdoe en ook vragen door andere forumleden.
Ik had trouwens ook nog een vraag over het eerst eerst bestrijken van je taart alvorens je er fondant op doet.
- Kan je in plaats van botercreme ook slagroom erop doen?
Groetjes en alvast bedankt,
Josien
Groetjes,
Josien