1

Onderwerp: wederom ganache vraagje

Ik ga zometeen beginnen aan een nieuw taartje en nu heb ik nog veel chocolade en slagroom over van de vorige keer. Nu wil ik 2 lagen maken met bastognekoekjes en opgeklopte ganache en dan over de taart zelf ook ganache gieten. Ik wil deze keer dus geen botercreme gebruiken, maar het dijkje maken van de opgeklopte ganache. Zou dat gaan?
Het wordt een bloemenmandje, dus je ziet niets meer van de ganache over de taart, maar het lijkt me wel erg lijker als er onder de fondant een laagje chocolade zit!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: wederom ganache vraagje

Ik heb vorige week een ganache taart gemaakt, met dijkjes van ganache en voor het overgieten had ik de taart nog licht afgesmeerd met opgeklopte ganache (wel even in de koelkast zetten) Dat ging heel erg goed. En dat was lekkerrrrrr...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Re: wederom ganache vraagje

FunLovin schreef:

Ik heb vorige week een ganache taart gemaakt, met dijkjes van ganache en voor het overgieten had ik de taart nog licht afgesmeerd met opgeklopte ganache (wel even in de koelkast zetten) Dat ging heel erg goed. En dat was lekkerrrrrr...

Ok

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~