Onderwerp: bonbon vulling recepten gevraagd
Wie heeft er nog lekkere bonbonvullingen met recept?
Tot nu toe heb ik alleen nog maar botercreme met een smaakje en bebogeen geprobeerd.
Ik hoop op veel lekkere recepten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bonbon vulling recepten gevraagd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft er nog lekkere bonbonvullingen met recept?
Tot nu toe heb ik alleen nog maar botercreme met een smaakje en bebogeen geprobeerd.
Ik hoop op veel lekkere recepten!
ik vul mijn bonbons wel eens met zelf gemaakte chocolade mousse mmmmmmm slagroom half stijf kloppen chocolade smelten eierdooiers door de slagroom spatelen een lekkere drank ik gebruik meestal malibu erdoor en als laatst de chocolade er door spatelen en dan na het eten mmmm en wat over is in je bonbonnetje doen
oja ik zal wel ff opzoeken de verhoudingen van alles
250 gr. pure chocolade
2 1/2 dl slagroom
2 eierdooiers
1 glaasje likeur naar keuze
succes ermee
carolien, maar moeten die bonbonnetjes dan niet in de koelkast bewaard worden omdat er slagroom door heen zit? want mijn chocolaatjes belanden niet echt in de koelkast..
nog wat ideetjes: witte chocoladepasta in een bruin chocolaatje, dulce de leche (toch net iets anders als bebogeen.
wat ik ook heb gemaakt is een rondje marsepein van een cm dik of zo uitsteken, in de gesmolten chocola dopen en dan laten opdrogen in de hagelslag.
carolien, maar moeten die bonbonnetjes dan niet in de koelkast bewaard worden omdat er slagroom door heen zit? want mijn chocolaatjes belanden niet echt in de koelkast..
nog wat ideetjes: witte chocoladepasta in een bruin chocolaatje, dulce de leche (toch net iets anders als bebogeen.
wat ik ook heb gemaakt is een rondje marsepein van een cm dik of zo uitsteken, in de gesmolten chocola dopen en dan laten opdrogen in de hagelslag.
haha zolang staan halen ze niet
zo lekker zijn ze
op www.chocolatewarehouse.nl staat een heleboel lekkers!
op www.chocolatewarehouse.nl staat een heleboel lekkers!
wat een leuke link!!
Aan deze informatie heb de Thuisbakker namelijk iets
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bonbon vulling recepten gevraagd