Onderwerp: Tips please!
Wie heeft er voor mij een tip (of meerdere tippen ) voor een frisse vulling die niet in de koelkast hoeft? Het wordt namelijk een vulling voor een taart bekleed met fondant.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tips please!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft er voor mij een tip (of meerdere tippen ) voor een frisse vulling die niet in de koelkast hoeft? Het wordt namelijk een vulling voor een taart bekleed met fondant.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
euh.... ik geloof niet dat ik je kan helpen maar ik blijf wel meelezen wie er wel een tip heeft
Ik heb vorige week een taart gemaakt met 2 lagen kersenvlaaivulling (zo'n blikje van Jonker Fris) en een laag banketbakkersroom. Die room heb ik gemaakt van een zakje van dr. Oetker, omdat daar alleen water bij moet en geen melk, dus ook niet in de koelkast hoeft. Kijk anders ook even bij de recepten aan de linkerkant of hier http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15183
en die banketbakkersroom is lekker, maar ik kreeg vorige keer de tip dat als je hem met water doet, dat het dan evengoed een soort melk wordt! en dus kan bederven.
beetje vergelijking met poedermelk voor baby's. vul je ook aan met water, maar moet wel binnen een uur opgedronken zijn.
dus ik weet niet zeker of dit kan! als het wel echt kan ga ik het de volgende keer ook doen haha!
blikmandarijntjes zijn ook erg lekker! jam, of die vlaaivulling.
Even kijken in de rubriek recepten hiernaast. Staat een heel lijstje met buiten de koelkast vullingen!
Lemoncurd met botercr
en die banketbakkersroom is lekker, maar ik kreeg vorige keer de tip dat als je hem met water doet, dat het dan evengoed een soort melk wordt! en dus kan bederven.
beetje vergelijking met poedermelk voor baby's. vul je ook aan met water, maar moet wel binnen een uur opgedronken zijn.
dus ik weet niet zeker of dit kan! als het wel echt kan ga ik het de volgende keer ook doen haha!blikmandarijntjes zijn ook erg lekker! jam, of die vlaaivulling.
hai ik gebruik vaak bbr aangemaakt met water en die kan echt goed buiten de koelkast...had een keer een geboortetaart gemaakt 2 dagen voor het feest zonder de koelkast en de dag na het feest hebben we overgebleven taart gegeten en het was nog even lekker...
dat is mooi zeg! was echt bang dat het net als melk zuur zou worden of zo. ga ik het ook lekker gebruiken, ik ga 2 zwangere buik taarten maken, maar die gaan eerst nog de diepvries in tot de dames met verlof gaan
Dank jullie wel voor de reacties! Heb nu zoveel tips dat ik weer mag gaan zuchten over de keuze die ik moet maken, haha!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tips please!