Onderwerp: Ik Kan maar moeilijk op de site komen.
Ik heb vanavond erg veel moeite om op het forum te komen. En als ik er op kom krijg ik een raar uit elkaar getrokken beeld. Ik weet niet of jullie daar al meerdere klachten over hebben gehad?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Ik Kan maar moeilijk op de site komen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vanavond erg veel moeite om op het forum te komen. En als ik er op kom krijg ik een raar uit elkaar getrokken beeld. Ik weet niet of jullie daar al meerdere klachten over hebben gehad?
Nee, ik heb hier (nog) geen last.
Dit heeft volgens mij niets met deze site te maken. Ik ondervond hetzelfde op een vakantiesite.
Het komt me ook absoluut niet bekend voor..
Sorry het ligt inderdaad niet aan jullie.
Mijn man heeft een nieuwe firewal geinstalleerd. En die begind langzaam aan alle ite's die ik regelmatig bezoek te blokken. Hij gaat vanavond mijn pc op nieuw installeren. Sorry voor de post die ik heb aangemaakt.
Weet je wel zeker dat hij hem opnieuw gaat installeren en niet de hele site gaat blokkeren i.v.m. het hoge verslavingsgehalte?
Ja dat zou ook nog kunnen. Maar hij vind het zelf ook erg leuk en lekker. Vooral dat laatste natuurlijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Ik Kan maar moeilijk op de site komen.