Hoi Leontine,
Welkom op het forum! Bedankt voor de complimenten, heel leuk om te lezen! Grappig dat je vindt dat de taarten zoveel op elkaar lijken want eigenlijk hebben we (Wendy, Wietske, Annette en ik) dus helemaal geen cursus samen gedaan. Wietske en Annette hebben wel samen workshops gedaan bij Inge (www.taartopmaat.nl) en ze hebben nu samen hun eigen taartensite met handige schema´s en tips, zelf vind ik het heel erg leuk, dat is www.felicitaartjes.nl. Zelf heb ik geen cursus gevolgd maar alles hier van het forum "gevist en geleerd" en natuurlijk gewoon oefenen, ik heb trouwens sinds vorige week m´n eigen site in de lucht met m´n taarten en recepten erop, www.tartacadabra.nl (ja wilde het toch eventjes zeggen, ben er heel trots op :-) ) Wendy heeft ook geen cursus gevolgd maar dat is wel een natuurtalent hoor :-) wat haar ogen zien kunnen haar handen maken! :-) Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar je kunt wel workshops volgen bij Wendy (zij woont in Boskoop) en bij Inge natuurlijk (beheerder van deze site en van Taartopmaat) en zij woon in Jisp (Noord-Holland).
Nou ik hoop dat je wat aan de info hebt en dat we hier gauw jouw creaties mogen bewonderen, wat dat ik toch ook wel een van de leukste dingen van dit forum, al die mooie taarten bekijken die iedereen maakt! :-)
ps. Mocht je meer workshop adressen zoeken, je kunt altijd op www.infotaartje.nl kijken!
Groetjes, Lara. Mijn
taarten album"I wud, therefore I exist"