1 Laatst bewerkt door sibbeltje (02-06-2015 20:43)

Onderwerp: Eindelijk ook geregistreerd!

Dag bakkers en baksters van het Forum,

Als dochter van een bakker ben ik zelf vrij laat begonnen met bakken. Ik herinnerde me de taarten die wij kregen voor onze verjaardagen, erg bijzonder, want wij mochten kiezen wat voor soort taart het werd. Vooral de olifant en de egel taart die mijn vader maakte herinner ik me nog goed.

Dat bijzondere verjaardagscadeautje wilde ik mijn zoontje ook geven. Zo ben ik vanaf zijn eerste verjaardag begonnen met bakken. En bij zijn tweede verjaardag maakte ik pas de tweede. Maar zoonlief (nu 3)  heeft de smaak van het bakken te pakken en wil graag voor iedereen die jarig is taart op cupcakes maken (lees: mama is natuurlijk na het mixen van het beslag de klos voor de rest :) )
Gelukkig weet ik zijn bakdrift enigzins in te perken, want het is als alleenstaande mama soms al druk zat.
Bovendien moet ik nog zoveel leren, dat ik soms uren over een klein dingetje doe.

Op dit forum heb in inmiddels al tips en inspiratie gevonden. Ik vergeet weleens foto's te maken van mijn creaties, maar ik hoop toch wat te kunnen plaatsen voor meer tips voor de volgende keer.

Tot baks!

Groetjes,
Sibje

Re: Eindelijk ook geregistreerd!

Van harte welkom, Sibje! kHoop dat je hier veel inspiratie op kunt doen!

3

Re: Eindelijk ook geregistreerd!

Hallo Sibje,
Van harte welkom op dit forum. Ik denk dat je hier wel inspiratie genoeg kunt vinden. En ook allerlei tips en trucs en handige how to's. Stel je vragen gerust als je iets niet kunt vinden...er is altijd wel iemand die antwoord kan geven of wil meedenken.
Heb je nog foto's van de olifant en egel taart die je vader voor jullie vroeger maakte? Ben daar wel erg benieuwd naar.

Veel bakplezier
Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Re: Eindelijk ook geregistreerd!

Welkom op het forum en wat leuk dat je uit een bakkers familie komt =D

Veel plezier met al het lezen en met het baken natuurlijk!! =D