Onderwerp: ijskoude koekjes....
de traktatie voor mijn dochter haar 7e verjaardag.
Ze is donderdag pas jarig, maar trakteert woensdag al.
Is nog een meisje op dezelfde dag jarig en het is wel zo leuk om een eigen traktatie-dag te hebben
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ijskoude koekjes....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de traktatie voor mijn dochter haar 7e verjaardag.
Ze is donderdag pas jarig, maar trakteert woensdag al.
Is nog een meisje op dezelfde dag jarig en het is wel zo leuk om een eigen traktatie-dag te hebben
Leuk!
Wat ziet dat er ontzettend mooi en gezellig uit
Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter
Wat heb je dat leuk gedaan! Gefeliciteerd!
Wat een leuke traktatie, ziet er erg verzorgd uit, heb je ze met icing gedaan?
Groetjes Vonn
Bedankt voor jullie leuke reacties en 'alvast felicitatie's '
Wat een leuke traktatie, ziet er erg verzorgd uit, heb je ze met icing gedaan?
Groetjes Vonn
Hoi Vonn,
ik heb de koekjes 'beplakt' met fondant.....
Welk recept gebruik jij voor de koekjes? Ze zijn zo mooi strak, helemaal niet uitgelopen, en daardoor heel strak met de fondant zo!
Welk recept gebruik jij voor de koekjes? Ze zijn zo mooi strak, helemaal niet uitgelopen, en daardoor heel strak met de fondant zo!
Dank je.
ik dacht dat het van origine een recept van Nigella was, maar ik heb 'm beetje verbouwd
Als je wilt zal ik het wel eens opzoeken, maar wat volgens mij het allerbelangrijkste is, is dat ik de koekjes een kwartier en een koude omgeving zet voordat ik ze in de oven schuif....
http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … 2127516754
hier staat bij bericht 4 mijn recept.
Meestal vind ik het zelf het handigst om alleen de koekjes eerst uit te steken en dan te koelen, maar soms als mijn deeg iets te zacht/warm is gekneed, laat ik het ook even koelen voordat ik de koekjes uitsteek....
Koekjes zijn op school en overal tot nu toe een succes....
Ik plak de fondant er op met gesmolten chocolade (plak van reepjes, pure chocolade in rode verpakking bij de Aldi)
Succes...
Dank je! Ik ga jouw recept eens proberen, tot nu toe loopt eigenlijk alles bij mij wel enigszins uit...
(Doe jij trouwens echt wel eens aromat in je koekjes? zie je recept in bericht 4 van het andere topic)
Dank je! Ik ga jouw recept eens proberen, tot nu toe loopt eigenlijk alles bij mij wel enigszins uit...
(Doe jij trouwens echt wel eens aromat in je koekjes? zie je recept in bericht 4 van het andere topic)
Jazeker , ipv zout
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ijskoude koekjes....