Onderwerp: 65 jaar
Hallo!
Voor mijn oma die 65 jaar werd heb ik 2 taarten gebakken. Na véél frustratie (http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=235603) is dit het resultaat.

Bij de linkertaart is het witte fondant dus gescheurd aan de randen. Bij de rechtertaart (eerste poging tot lussenstrik) heeft mijn vriend de strik in elkaar gezet nadat ik ermee wilde gooien
Het lukte écht niet. Uiteindelijk vond ik zelf de strik er niet uitzien. Als je er in keek zag je ook allemaal slordige fondant zitten die we hadden geprobeerd als een soort van opvulling te gebruiken. In ieder geval, voor de volgende keer weet ik hoe het wél moet. Uiteindelijk was mijn oma helemaal in de gloria. Ze heeft iedereen de taarten vol trots laten zien en voordat ze ze ging aansnijden heeft ze ze nogmaals even de kamer rond gedragen om te showen
Het zijn 2 x 20 cm taarten van 10 centimeter hoog. Naturelcake, gevuld met koffiecrème/-mousse, afgesmeerd met chocoladebotercrème en bekleed met fondant.
Ook dit keer niet de mooiste foto's, maar we vertrokken een uur te laat en ik was chagrijnig en het interesseerde me allemaal niet meer
Ik ben niet zo stressbestendig en erg frustratiegevoelig zoals jullie merken 
Ik ben tevreden over het ontwerp (zeker omdat ik over het eerste ontwerp een maand heb kunnen denken en ik dit in 5 minuten heb moeten besluiten), maar de uitvoering...