Onderwerp: Bananenbaverois met chocolademouse
He meiden,
net voor een verjaardag 2 taarten gemaakt. K ben niet zo goed als jullie hoor, ben eigenlijk net begonnen met bakken. Ook nooit een cursus gevolgd ofzo.
Voor de verjaardag van mijn neefje heb ik een chocoladetaart gemaakt. Was lang aan het twijfelen over de vulling. Ik las hier de lijst met allemaal vulling-combo's.Ik koos voor de combi bananenbaverois met chocolademousse. Leek me erg lekker Mijn schoonzus vond de taart heel mooi en was daar erg blij mee. Ik vond hem ook mooi en blij dat ze er zo blij mee was.
Totdat ik een hap nam
Het was te sterk. De smaken waren veels te sterk. K vind het zo erg!
Maar ja wat kon ik nog doen?
Gelukkig had ik nog een andere taart gemaakt, een rode auto, gevuld met aardbeienbaverois. Die was echt heerlijk!
Hebben jullie het ook wel eens gehad dat je een taart maakte voor een ander en dat je na het proeven dacht: Oh jeej! dit was niet wat ik in gedachten had? Of ben ik hier nou de enige die een taart maakt voor een ander met een voor mij nieuwe combi qua vullingen?
(Het was overigens geen betaalde klant, ik doe dit alleen als hobby en heb geen betaalde opdrachten.)
Hoe kan ik trouwens foto's plaatsen van mijn taarten? Ben benieuwd wat jullie als gevorderden van mijn taarten vinden.