26 Laatst bewerkt door Patries75 (19-08-2011 14:10)

Re: Forum blijft vastlopen

Ik zag dat er al een onderwerp van was, waarom dubbel dacht ik. Alleen in het belang van het forum.
Maar ik heb windows xp, en het gebeurt alleen hier.

27

Re: Forum blijft vastlopen

Heel lief dat je aan het belang van het forum dacht... :) Maar liever hebben we in dit soort gevallen een eigen topic als er zoveel tijd tussen zit.

Maar uit ditzelfde topic heb ik ook een oplossing voor je gevonden uit 2008, die anno vandaag meestal ook nog helpt ;)

Anne Brith schreef:

nou .... ik had t ook tot dat de hoost van ons forum in noorwegen zei....COOKIES verwijderen op je eigen PC

ik deed t en heb er geen last meer van...

Weet je hoe je cookies moet verwijderen?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

28

Re: Forum blijft vastlopen

Meestal, maar anno 2011 helaas niet.
Ander idee misschien?

29

Re: Forum blijft vastlopen

nope........k hbe er ok last van..... dattie blijft laden......

terwijl hij het meteen weer doet.......als je op "forum"klikt in de linkerbalk ( die dan nog niet te ien is maar zie aan de link onderin

maar blijft traaaaag en niet laden.... hmmmmz

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

30

Re: Forum blijft vastlopen

Heel toevallig had ik gisteravond ook last van een 'hangend' forum, maar dan op mijn telefoon  :think: Tenminste, mijn probleem was dat hij na het schrijven van een reactie de melding gaf dat hij de sessiewaarde niet kon bevestigen en daar bleef hij steeds op terugkomen, wat ik ook probeerde :/ Een uurtje later op de pc had ik nergens last van.

Waarom weet ik niet, ik ben niet zo technisch onderlegd, misschien weet Marianne het?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

31

Re: Forum blijft vastlopen

Bij XP staat recht boven in je scherm beveiliging. Als je dat aanklikt krijg je een schermpje. Als je dan je browes geschiedenis gaat verwijderen krijg je een nieuw scherm en daarin staan ook je cookies. Even aanklikken en die zijn verwijderd.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

32

Re: Forum blijft vastlopen

Daar lag het dus helaas niet aan Jolanda.

33

Re: Forum blijft vastlopen

Ik heb héél incidenteel dat de stylesheet niet laadt. 1x F5 doet het dan altijd, dus waarom het verwijderen van cookies / tijdelijke internetbestanden niet werkt, is mij niet duidelijk. Er zijn verder eigenlijk geen aanleidingen om problemen met het forum te hebben.

De sessiewaarde heeft met een cookies te maken; als die niet goed 'geplaatst' is, of verlopen oid, krijg je die melding. Sommige browsers hebben daar meer last van dan anderen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

34 Laatst bewerkt door Patries75 (26-08-2011 05:52)

Re: Forum blijft vastlopen

Ik ben niet zo thuis in al die computer termen, weet hoe ik de cookies moet verwijderen maar dat is voor mij niet de oplossing.
Ik blijf er last van houden en alleen hier op het forum, waar ik juist zo favoriet van ben.

Bedankt voor het meedenken, en tips blijven welkom!

35

Re: Forum blijft vastlopen

bij mij loopt die niet vast, alleen moet ik elke keer opnieuw inloggen, terwijl ik steeds het vakje aanklik dat ik ingelogt wil blijven, en ik moet 3 x klikken voordat ik weer terug ben bij nieuwe berichten, errrug lastig  :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl