1

Onderwerp: Forum blijft vastlopen

Zoals de titel al zegt loopt het forum steeds weer vast, het laadt niet voor 100% en blijft dus uiteindelijk steeds hangen in een wit scherm met zwarte letters. Ligt dit aan mijn computer (bij andere sites merk ik niets) of is er iets mis met het forum?

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

2

Re: Forum blijft vastlopen

hm :S Ik zelf heb er geen last van. Het is nu ook niet zo druk. Misschien was het op die momenten erg druk op het forum?

Misschien weet Marianne wat er aan de hand is.

3

Re: Forum blijft vastlopen

Het is nu nog steeds zo, alleen laadt hij nu helemaal niet meer en op de tekst na is alles wit. Vreemd hoor :/

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Re: Forum blijft vastlopen

Ik had er ook steeds last van, hoor! Overigens wel voor het eerst....

Never give up on things that make you smile......

5

Re: Forum blijft vastlopen

Ook bij mij loopt het regelmatig vast tegenwoordig, nu sinds een dikke week of zo. Geeft dan aan dat er teveel mensen op de site zouden zijn in een 'errorbalkje'...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Re: Forum blijft vastlopen

Heb nergens last van :nooo
Maar zal eens wat logjes aan een nader onderzoek onderwerpen :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Forum blijft vastlopen

tom poes schreef:

Ook bij mij loopt het regelmatig vast tegenwoordig, nu sinds een dikke week of zo. Geeft dan aan dat er teveel mensen op de site zouden zijn in een 'errorbalkje'...

Dat had ik vanochtend vroeg toen er maar een paar mensen waren. Bij een aantal topics kreeg ik steeds een foutmelding, iets als 'too many requests occured' stond er geloof ik.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

8

Re: Forum blijft vastlopen

ik heb er ook regelmatig last van en dan is het niet druk.
krijg ik een wit beeld of laad hij helemaal niet meer.

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

9

Re: Forum blijft vastlopen

:lol: En ik was al zo blij dat wij geen last hadden, terwijl CakeCentral voortdurend plat ligt de laatste tijd....:S Vervelend! Maar ik heb dit zelf nog nooit gehad, dus kan ik helaas niet meehelpen met het vinden van de oorzaak :/

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Re: Forum blijft vastlopen

http://i25.tinypic.com/255pbmo.jpg

Zo ziet het er nu uit, ik weet niet of dat iets verklaart?
Het is in ieder geval leesbaar nu, een kwartier geleden was de helft zwart :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

11

Re: Forum blijft vastlopen

Heb er ook wel een beetje last van. Het gaat soms een beetje moeizaam, pagina's die pas na een paar pogingen laden en zo raar wit blijven ja.
Meestal gaat het wel goed, alleen moeizaam. Heb het pas vandaag trouwens.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Re: Forum blijft vastlopen

Tinypic laadde niet zo snel ;)
Maar het ziet er inderdaad uit als een te trage verbinding, dus een stylesheet die niet of nauwelijks laadt.  Wordt aan gewerkt :) (of iig, ik ga kijken of ik er überhaupt wat aan kan doen :S)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Re: Forum blijft vastlopen

Het lijkt erop, dat ik er nu geen last (meer) van heb. Alles laadt weer lekker snel.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Re: Forum blijft vastlopen

Ik heb er de laatste dagen ook vaak last van.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

15

Re: Forum blijft vastlopen

Hopelijk kan Marianne de oorzaak vinden ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

16

Re: Forum blijft vastlopen

Is het bij jullie nog steeds? Dat witte scherm dat ik gisteren zag was op zich namelijk nog niet zo erg, maar nu blijft er steeds een balk zwart over het beeld hangen.
Zo kan ik in de taartenparade geen foto's zien.. :/ :D

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

17

Re: Forum blijft vastlopen

Ik heb m'n computer opnieuw opgestart (internet viel opeens uit) en nu zijn we weer terug bij het witte scherm zonder balk. Ik zal nooit vrienden worden met computers denk ik :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

18

Re: Forum blijft vastlopen

gisteren steeds wel, momenteel niet. Misschien idd teveel gebruikers?

19

Re: Forum blijft vastlopen

Had er gister ook een paar keer last van. Kreeg ook een foutmelding. Snel alles afgesloten en opnieuw ingelogd en toen had ik geen last meer :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

20

Re: Forum blijft vastlopen

Marianne heeft ook problemen met het internet. (en is daar mee bezig) Ikzelf heb tot nu toe nergens last van.

21

Re: Forum blijft vastlopen

nou .... ik had t ook tot dat de hoost van ons forum in noorwegen zei....COOKIES verwijderen op je eigen PC

ik deed t en heb er geen last meer van...

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

22

Re: Forum blijft vastlopen

Ik heb er geen last meer van, sinds gisteravond niet meer.

Ben ik even blij :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

23

Re: Forum blijft vastlopen

Vanmiddag tot een kwartiertje geleden steeds hetzelfde probleem, maar nu laadt alles opeens weer snel en volledig! :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

24 Laatst bewerkt door Patries75 (19-08-2011 14:09)

Re: Forum blijft vastlopen

Sinds een week ben ik hier dagelijks te vinden, het werkt echt verslavend die nieuwe hobby!
Maar nu het volgende, om de zoveel tijd loopt het forum bij mij vast en moet ik de site afsluiten om er vervolgens weer opnieuw op in te loggen.
Zijn er meerdere mensen die hier last van ondervinden, het is zo irritant!

25

Re: Forum blijft vastlopen

Patries75 schreef:

Sinds een week ben ik hier dagelijks te vinden, het werkt echt verslavend die nieuwe hobby!
Maar nu het volgende, om de zoveel tijd loopt het forrum bij mij vast en moet ik de site afsluiten om er vervolgens weer opnieuw op in te loggen.
Zijn er meerdere mensen die hier last van ondervinden, het is zo irritant!


Uhhh...........je reageert op een berichtje uit 2008  :think:
Denk dat het wellicht aan je eigen pc/laptop ligt, welke browser, versie van windows etc gebruik je?