1

Onderwerp: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

...als die ik nu heb. Ik heb nu een half jaartje een bestron keukenmachine in mijn keuken staan. Maar allemensen die maakt zo'n verschrikkelijke herrie. Als ik alle ramen en deuren sluit en ik sta buiten, dan hoor ik dat ding nog.. Mijn buren hebben er last van en ik kan met goed fatsoen geen gesprek voeren in de huiskamer als ik de deur naar de keuken dicht heb en dat ding staat aan.

Nu heb ik al wel wat topics gelezen over keukenmachines, maar eigenlijk heb geen budget van 300,- of meer om er één aan te schaffen. Nou zag ik wel redelijk goede revieuws over de Bosch Mum52110.

Iemand hier ervaring mee?? Of heeft iemand een andere wat stillere keukenmachine. Een beetje lawaai is natuurlijk niet erg, maar het moet wel te doen zijn.

Andere opties die ik heb bekeken zijn de Kenwood KM416 en de Kenwood-kMix KMX51

Misschien hier nog ervaren bakster met een fijne keukenmachine?
Hoop op veel tips! Bedankt alvast!

2

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Ik heb een Kenwood, aanbieding makro €165, ik vind het geluid mee vallen.Wij voeren gewoon gesprekken als hij aanstaat.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Der komt hoorde ik net van mams een kenwood in de aanbieding bij de makro voor 143 inc btw.
Ik heb pech ik heb net die herrie maker vsn bestron in huis gister.  En hem gelijk in gebruik genomen dus die kan niet meer terug anders had ik die bij de makro gehaald.

4

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

nancy79westerduin schreef:

Der komt hoorde ik net van mams een kenwood in de aanbieding bij de makro voor 143 inc btw.
Ik heb pech ik heb net die herrie maker vsn bestron in huis gister.  En hem gelijk in gebruik genomen dus die kan niet meer terug anders had ik die bij de makro gehaald.

En weet ze toevallig ook welke en wanneer deze in de aanbieding komt?

5

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

ik heb hem idd gezien...de Kenwood MX patissier volgens mij voor 143,99 in de verwachte folder op de site... Volgens mij gaat die vanaf volgende week in...want de folder van nu loopt dacht ik t/m de 28e

6

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Maar is deze Kenwoos Patissier ook redelijk stil? Noujah stil? maar is het te doen met het lawaai?
En Nancy...succes met je Bestron.. ;) pff..ik heb er best spijt van...mja...je moet ergens beginnen natuurlijk...ik zou hem ergens in de schuur of op zolder zetten als ie draait ;) hahaha

7

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

De Kenwood Patissier komt idd vanaf maandag in de aanbieding bij Marko, 119 exclusief (143,99 inclusief btw). Is redelijk stil, maar mijn buurvrouw (haar woonkamer zit naast mijn keuken) hoort 'm wel. Naar niet zo storend dat ze er over is komen klagen. De KitchenAid Artisan die ik nu in bruikleen heb maakt meer herrie.

Prima machine, meesten doen er lang mee. Mijne was echter na iets meer dan 2,5 jaar kapot en ik zit heel erg in dubio of ik 'm kopen ga.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

8

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

De Kenwood Patissier komt idd vanaf maandag in de aanbieding bij Marko, 119 exclusief (143,99 inclusief btw). Is redelijk stil, maar mijn buurvrouw (haar woonkamer zit naast mijn keuken) hoort 'm wel. Naar niet zo storend dat ze er over is komen klagen. De KitchenAid Artisan die ik nu in bruikleen heb maakt meer herrie.

Prima machine, meesten doen er lang mee. Mijne was echter na iets meer dan 2,5 jaar kapot en ik zit heel erg in dubio of ik 'm kopen ga.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

9

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

ik heb bij de vorige aanbieding in de Makro de kenwood Patissier gekocht.
Ik vind hem top, maakt niet meer/minder herrie dan mn tomado handmixertje van de blokker:)

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Whahahaa ja inderdaad succes,  mischien ga ik hem halen bij de makro en deze als extra hou.  Ik was het weer te voor barig. Liever heb ik een ka maar ja wel erg duur

11

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

ja,...de KA ligt ook ver boven bij mijn budget eigenlijk..dan mag ik eerst nog wel flink wat taarten maken..

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Hihi inderdaad heeel veel taarten

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Zijn er meerdere mensen die denken aan de Kenwood Patissier van Makro?

Ik ben er over aan het denken, maar wil niet perse die kopen omdat hij "toevallig" in de aanbieding is om het zo maar te zeggen... Maar KitchenAid ligt voorlopig errug boven mijn budget.

Dus een Kenwood Patissier zoals hierboven genoemd is misschien wel een goeie om mee te beginnen.. :)

14

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Ja dat denk ik dus ook madamebaktaart...ik zou in ieder geval niet met een bestron beginnen als ik jou was, hihi.... maar ik ben er nog steeds niet echt over uit..ik denk dat ik de komende tijd nog even verder naar ervaringen en reviews van bepaalde keukenmachines ga zoeken en kijken... in ieder geval bedankt voor de reacties!

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Ik denk dat ik donderdag een bezoekje aan de Makro ga brengen  O-)  om het is met mijn eigen ogen te bekijken!  :D

16 Laatst bewerkt door linnie's taartjes (29-10-2013 22:00)

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Succes met je aankoop  ;)

17

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Heeft iemand al ervaring met de  kenwood Patissier van de makro hebben gekocht. Geloof dat hij hier in Breda nu in de aanbieding is.

18

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Ik heb kenwood Patissier. Hij bevalt mij prima.
Wel vind ik dat ie nog aardig wat geluid maakt.

Ik moet wel zeggen dat ik na 1 1/2 jaar de standenknop niet meer werkte en ie extra veel herrie maakte. Terug naar de makro, viel gelukkig nog in de garantieperiode,
de hele motor is toen vervangen.
Koste wel twee ritjes naar de makro, en een maand zonder apparaat,
maar nu werkt ie weer perfect.

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

De Patissier maakt aardig wat geluid vind ik. Ik heb hem net verkocht en een KA gekocht. Deze hoor je ook, maar ik vind hem iets toch stiller.

Verder ben ik altijd wel tevreden geweest met de Patissier. Nu ik de KA heb, vind ik deze wel beter, maar de Patissier is een prima apparaat.

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

ik heb ook een kenwood patissier van de makro gekocht
hij maakt wel geluid maar als ik de keukendeur dichtdoe dan hoor ik hem niet hoor.
denk dat hij net zon herrie maakt als mijn handmixer.
ik vind het meevallen hoor

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

kimvanderloop schreef:

ik heb ook een kenwood patissier van de makro gekocht
hij maakt wel geluid maar als ik de keukendeur dichtdoe dan hoor ik hem niet hoor.
denk dat hij net zon herrie maakt als mijn handmixer.
ik vind het meevallen hoor

Klinkt goed! Ik ga vanavond ook even bij de Makro kijken ervoor :)

22

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

ben benieuwd of je hem gaat kopen en hoe hij dan bevalt..

23

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

Ik heb vorig jaar een Kenwood bij een actie in de Makro gekocht, puur omdat ik al een magimix had voor andere kookwerkzaamheden. De Kenwood bevalt goed, vind het redelijk wat herrie maar ook weer niet overdreven. Voor het geld heb ik het tot nu toe een prima deal gevonden

24

Re: op zoek naar keukenmachine met minder herrie...

En dan toch nog de vraag of er iemand ervaring heeft met de Bosch Mum52110??? Ik lees daar over het algemeen positieve reviews van, maar wie van jullie heeft hem in huis staan????