1 Laatst bewerkt door mariekepieke (13-10-2013 17:42)

Onderwerp: puking pumpkin

wat je noemt letterlijk en figuurlijk een pompoencake. ik nam het recept van een worteltjescake en verving de wortels door pompoen  :)
het is heerlijk volgens de fijnproevers, ikzelf kan er niet van eten aangezien ik een low carb dieet doe. de creamcheese frosting was natuurlijk weer veel te vloeibaar (help!), dit heb ik opgelost met een pakje kloppudding bananensmaak erdoor te doen. afgesmeerd met chocoladeganache.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1395955_10201500506147694_592136787_n.jpg

ik zal later eens een betere foto plaatsen.

bedankt voor het kijken alvast...

*edit*

voor het serveren een bekertje oranje engelse jelly door de pitten geroerd, nog iets onsmakelijker :D
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1391949_10201513217385467_716475674_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1393900_10201513217265464_2096095431_n.jpg

liefs marieke

2

Re: puking pumpkin

't Is niet mijn humor, maar je pompoen is wel geweldig mooi gemaakt zeg!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Ziet er apart uit, wel mooi gemaakt,  :thumb:

4

Ik vind 'm geweldig!!

5

Grappig bedacht!

Bakken deed ik al zou ik nu toch ook besmet raken met het taartenvirus??

6

Ik vind 'm leuk !!

Carpe Diem !

Onwijs leuk gedaan!

Te leuk!!!!

bedankt voor de leuke reacties! ik heb twee nieuwe foto's geplaatst met de jelly  :D

liefs marieke

9

Haha grappig!
Kan trouwens van je edit maar 1 foto zien.

10

Ik hou ervan en mooi gemaakt.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

echt heel erg origineel! Heb je zo een pompoentaart echt gevuld met creamcheese frosting? Hele dunne laagjes dan ofzo?

facebook.com/caro.taartencupcakes

12

idd Caroline, heeel dunne laagjes, het was door de kloppudding nog een redelijk papje geworden, ervoor kon je het drinken. ik vul cake sowieso liever met meerdere dunne laagjes dan een of twee dikke, vind ik smakelijker...

liefs marieke

13

Hahaha, goed gevonden!

Say YES with joy. Say NO without fear.

14

Wat super leuk gedaan! Net echt haha

Hihi, geweldig!

16

dank jullie wel, iemand een idee hoe ik de cream cheese best maak? het is zo lekker maar veel te dun...

liefs marieke

Haha, ik vind em grappig!

18

Ik vind 'm hilarisch, en erg leuk uitgevoerd ook!

mariekepieke schreef:

dank jullie wel, iemand een idee hoe ik de cream cheese best maak? het is zo lekker maar veel te dun...

Mijn 2 gouden tips: de creamcheese goed koud ( niet op kamertemperatuur zoals bv boter) en zo kort mogelijk mixen!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

Adrienne schreef:
mariekepieke schreef:

Mijn 2 gouden tips: de creamcheese goed koud ( niet op kamertemperatuur zoals bv boter) en zo kort mogelijk mixen!

dank je wel adrienne. de cream cheese kwam idd niet uit de koelkast en ik moet toch ook de echte monchou eens gaan gebruiken. verder las ik ook nog iets over de suiker bij de roomkaas wat een reactie kan geven. het is zo lekker dat spul, anders maakte ik het nooit weer  :D

liefs marieke