1 Laatst bewerkt door Carien (17-08-2013 11:21)

Onderwerp: Uppsala

Daar gaat ze naar toe, een half jaar in Zweden studeren :)
Moeders kwam bij me met de uitnodiging, een kaartje met roze en witte strepen en de binnenkant wit met roze stippen. Erop de zweedse vlag en een foto van Pippi...
Toen ik opperde dat ik 2 lagen kon maken, die met streepjes en één met stippen en daar de vlag overheen, keek moeder lichtelijk paniekerig, maar zei: 'ik vertrouw helemaal op jouw', maar benadrukte de vlag en Uppsala nog een keer....
Tsja, geen makkelijk te combineren kleuren :nooo  dus dan maar helemaal vlag :Y

https://lh6.googleusercontent.com/-EZmVhIUZjhI/Ug9LYtNY4gI/AAAAAAAAZd4/hzGcyw7BRho/s640/IMG_7922%2520%2528Kopie%2529.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-5yXH0P0h3ao/Ug9LYgO2ZBI/AAAAAAAAZd4/5QxGKe6jfIU/s640/IMG_7921%2520%2528Kopie%2529.JPG
Gevuld met 2 lagen aangevette slagroom met verse aardbeien en daartussen een laag aardbeienmousse, allen op een laagje lemoncurd; afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in marsepein. De strik is van marsepein/paste en het 'lint' marsepein/fondant, omdat alleen marsepein zo zou doorschijnen leek mij. De luchtvochtigheid is nou eenmaal niet joepie :s  :grr:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: Uppsala

Wat een mooie versie van Zweden.

Heel goed gedaan.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Sterk door eenvoud, of hoe zeg je dat ook alweer.    :think: O nee, het is mooi door eenvoud.

wauw strak... ik moest aan ikea denken  :lol:

liefs marieke

5

mariekepieke schreef:

wauw strak... ik moest aan ikea denken  :lol:

Ik ook hoor, dus ok zou zeggenL: missie geslaagd  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

:D dankdank

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Het is goed gelukt joh! Kleuren lijken precies! Nu ik nog.. Haha

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

8

Missie geslaagd! Een leuke èn lekkere taart. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Wat een mooie, strakke taart :) ! En die paar witte accenten maken het helemaal af, staat lekker fris bij het blauw/geel.