1

Onderwerp: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

Hoi

Mijn titel zegt het al, ik ben op zoek naar een heel simpel handmixertje voor erbij (ik heb al een Kennie). Voor de kleine simpele opklopdingetjes.

Nu had ik een simpele gekocht van de Hema, maar wat een onding. Hij kan alleen maar heeeeel snel, slagroom is dus al geschift zodra je begint te mixen. Er zitten wel 5 standen op, maar stand 1 is net zo snel als stand 5, vreselijk ding. Ik had daarvoor een hele mooie, met veel standen, ook langzame stand, oudje van mijn oma, maar die mixer heeft het helaas begeven.

Dus, welke simpele handmixer (max 25 euro), heeft een hele langzame stand??

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

Re: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

de tomado van de blokker..

10 standen totaal geloof ik... 

moet ik anders een filmpje maken van de traagste stand? en naar je mailen? (moet je me even mailen als je dat interesant vind)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

Re: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

deze?
blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=15647

als jij de eerste stand langzaam genoeg vindt om gewoon slagroom op te kloppen, zonder dat het schift, lijkt het me helemaal prima.
Dacht ik vraag eerst hier, voor ik weer een mixer koop die alleen turbo 1,2,3,4,5 heeft ;-)

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

Re: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

tot nu toe is mijn slagroom nooit gaan schiften.. en dit is mijn 2de onderhand...

het voorste grijze schuifje is stand 1 tot 5 de rode is turbo en het achterste grijze knopje  kan je de snelheid instellen (dus standje 6 tot 10)

maar goed wat de ene snel vind vind de ander traag :p

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

5

Re: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

Lees hier even mee.
Ik heb ook en een Kennie,
en voor erbij ook zo'n turbo ding van de Hema  :(
Inderdaad, 5 standen allemaal even snel.
Als ik maar een paar cupjes bak (6) dan is dat te weinig voor de Kennie, maar alles stuift de bak uit met de Turbo mixer.
Ben ook van plan een andere te kopen, dus de Tomado van Blokker is wat, ik hou het in gedachten.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

6

Re: Welke simpele handmixer heeft ook een langzame stand?

hey mamski, ik ga binnenkort denk ik die van de blokker even halen.
Heb ook nog nooit uitgevonden waar die turbo knop van dat hema ding voor is, want hij gaat alleen maar op turbo  :rolleyes:
ik dacht laatst, goh misschien zit die turbo knop per ongeluk ingedrukt dat ie daarom zo snel gaat, maar nee, helaas....

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"