1

Onderwerp: bakken in een nieuwe combi help !!!

Ik heb sinds gisteren een Daewoo KOC1B5K combimagnetron maar ik twijfel over hoe je dan een biscuit moet bakken. Het plateau blijft ronddraaien dus moet je denk ik het lage ronde rooster erop zetten en dan het bakblik. Weet iemand dit?

Wat ik nog een groter raadsel vind, hoe maak je hier koekjes in? Een bakblik op het lage rooster zetten maar dan kan het niet meer draaien denk ik? Want dan komen xe hoeken van het vierkante bakblik tegen de oven aan.

Er zit bij de oven dus een Draaiplateau waarvan ik eerst dacht dat het een rond bakblik was en 2 roosters, rond. 1 laag en 1 hoog.

Re: bakken in een nieuwe combi help !!!

Hoi,

Maar je hebt toch wel een gebruiksaanwijzing erbij? Ik vraag me wel af of een biscuit bakken in een combimagnetron wel lekker en hoog wordt.
Ik vind namelijk een cake in een combimagnetron ook niet mooi hoog en niet lekker. Daar is de oven toch echt het beste voor. Maar ja dat is mijn mening.
Wat je probleem voor koekjes betreft, je kunt ook alleen bakpapier in de oven leggen op het rooster, daar kun je prima koekjes op bakken.

3

Re: bakken in een nieuwe combi help !!!

Onze combi kan prima taarten en cakes maken op de hetelucht functie. En we hebben n ronde pizzabakvorm en daar maakte ik dan koekjes op...