Onderwerp: patidess smaakstoffen
Smaken de patidess smaakstoffen of een ander merk 'natuurlijk'? Zoals banaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » patidess smaakstoffen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Smaken de patidess smaakstoffen of een ander merk 'natuurlijk'? Zoals banaan
Ik vind ze niet vies, maar het zijn geconcentreerde smaakstoffen dus het is ook niet altijd 100% natuurgetrouw of 'natuurlijk'.
Echt chemisch smaken ze gelukkig ook niet.
Als ik echt natuurlijk smaken wil, dan pureer ik gewoon fruit of gebrui ik fruitsap of drank of wat je ook wilt.
Ik vind ze niet vies, maar het zijn geconcentreerde smaakstoffen dus het is ook niet altijd 100% natuurgetrouw of 'natuurlijk'.
Echt chemisch smaken ze gelukkig ook niet.
Als ik echt natuurlijk smaken wil, dan pureer ik gewoon fruit of gebrui ik fruitsap of drank of wat je ook wilt.
Ja alleen met aardbei botercreme lukt t niet echt, het is heerlijk met dessert saus erdoor maar niet echt aardbei, & saroma is wel weer chemisch smaakje. Banaan kan ook niet door de botercreme begreep ik, vandaar mijn vraag. Als ik verse sinasappels erdoordoe is t ook maar heeeele lichte smaak
En als je sinasappel of aardbei eerst zou inkoken (reduceren)? Dan wordt de kleur wel minder mooi bij aardbei en het is ook niet echt vers meer, maar je smaak wel meer geconcentreerd.
Tieneke
maak je je botercreme met de mix of 1:1
met de mix maak ik altijd de aardbeiencreme..
ik pureer de aardbeien en ipv water doe ik die aardbeienpuree in de mix..
smaakt heerlijk
Ik vind patidess erg lekker en fijn werken.
Uiteraard heb ik een paar smaken die ik vond tegenvallen zoals de witte choco en peer en mandarijn.
Maar een hoop favorieten zoals banaan, aardbei, framboos,vanille en rum (erg moeilijk aan te komen).
Banaan kan wel als je van bananenpuree eerst jam maakt en dat door je botercreme doet.
Voor aarbei kook ik ze inderdaad ook eerst in voor door de boterceme doe of met de mix en dan aardbeiensap ipv water.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » patidess smaakstoffen