26

Re: Watermerk

ow ik denk dat je er dan net naast hebt geklikt. Dan pakt ie hem al in het plaatje. Eigenlijk moet je dan even op ongedaan maken klikken en weer opnieuw je letters invoeren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

even bovenin bij beeld......letters bewerken, daar kan je (als we het nog steeds over paint hebben :D) lettertype en kleur aanpassen (kwam ik achter nadat ik even bij de helpfunctie heb gezocht :lol:)

Alles goed???? nee 3 fout

28

ow echt??? Zo!! Ik doe het altijd weer opnieuw!! hahhaa
dank je lune!!!! ik heb weer wat geleerd!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

Pooh schreef:

Ow ja, deze heb je ook nog. Mijn websitefotoalbumprogramma plakt er automatisch een watermerk op, dus heb dit niet meer gebruikt.

poohtje.. welk websitefotoalbumprogramma gebruik jij?

30

Handig programmaatje!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

31 Laatst bewerkt door Bommeltje (08-03-2009 14:33)

Ik gebruik VSO Image Resizer

http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/

Het voordeel van dit programma is dat je met een paar klikjes je je foto hebt verkleind
(vaak zijn orginelen veel te groot) en meteen ook je watermerk er in kunt plaatsen.
Je creeert een soort van template en je watermerk staat er dan standaard elke keer het zelfde op.. erg handig..

een foto omzetten naar 640x480 en aanbrengen van het watermerk kost me ongeveer 10 seconden per foto..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

32

Thanks, hier ben ik al een tijdje naar op zoek.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

33

ik heb de image resizer net ge

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

34 Laatst bewerkt door Pooh (15-03-2009 16:41)

Glitter schreef:
Pooh schreef:

Ow ja, deze heb je ook nog. Mijn websitefotoalbumprogramma plakt er automatisch een watermerk op, dus heb dit niet meer gebruikt.

poohtje.. welk websitefotoalbumprogramma gebruik jij?

Las ik dit ff per ongeluk toch nog. Ik gebruik Porta, die plakt er in het album automatisch het watermerk op. Alleen in het album, dus niet op de foto geplakt, dat lijkt maar zo, maar die foto kunnen ze niet zomaar wegkapen.

Image resizer gebruik ik trouwens ook, super progje

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com