Onderwerp: feedback]de rotterdamse Erasmusbrug, stempeltaart
Voor mijn rasechte rotterdamse zwager een taart met de erasmusbrug gemaakt. Zusje kwam niet verder dan een verkeersbord met 30 erop, omdat hij 30 werd... en daar nam ik geen genoegen mee. En ja, dan moet je met een goed alternatief komen.
Omdat de taart 2 uur rijden in de auto moest overleven heb ik besloten de tuien van floral wires te maken.
Koelbox op z'n kant gelegd, overal koelelementen in gedaan en zo in de auto gegaan. Taart heeft de rit overleefd, in tegenstelling tot het verblijf in het kralingse bos: binnen 10 minuten was ie op!
Krijg ik ook nog het verwijt waarom ik hem zo lekker heb gemaakt.... (hij was gevuld met mokkabavariose en dulche de leche) tja.... een taart moet er mooi uit zien, maar ten minste ook lekker smaken, denk ik dan....
maar goed. genoeg getikt... tijd voor de foto's
de complete taart: 
de brug: 
Ik zou wel graag nog willen weten hoe ik een betere "rivier" kleur krijg. Deze maas is wel heel groen... (ach, had last van beetje last van blauwalg
)
Voor een opdracht een rood met witte taart gemaakt, met royal icing motieven. Ik heb hier een tube kant en klare voor gebruikt, maar het viel me vies tegen! 
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

.