1

Onderwerp: Hoes om kitchenaid ?

Hallo Allemaal,


Ml en ik hebben 2,5 week geleden een Kitchenaid aangeschaft.

Mijn vraag is nu, zijn er ook dames of heren die een hoes om hun kitchenaid heen doen als de ka op het aanrecht staat?

Heb dit ook gevraagd bij oldenhof maar diegene zei dat hij het alleen nodig vind zoals in de horeca.


Hoor het graag.


Gr marijke

Groetjes Marijke

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (05-06-2013 09:47)

Re: Hoes om kitchenaid ?

Omdat ik mijn mixer nog maar af en toe gebruik, heb ik laatst een stuk tafelzeil bij Blokker gekocht met het idee er een hoes van te maken. Gewoon met de naaimachine dus. Deed ons mam vroeger ook voor de tuinmeubelen :D
Ben er alleen nog niet toe gekomen anders kon ik je ff een foto laten zien...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ik heb een Kenwood en heb daar een hoes omheen, was toen niet hier verkrijgbaar en heb hem uit Engeland mee genomen. Het bevalt mij prima de machine blijft mooi stof -en vlieg vrij.

Christine.

Re: Hoes om kitchenaid ?

Nou,daar ben ik dus ook al een tijdje naar op zoek.
Maar dan voor mijn kennie.

Dus ik hoor het graag of je iets gevonden hebt! ;)

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

5

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ik heb een transparante plastic zak (met brede bodem, zo eentje waar een taartdoos in kan) om mijn Kennie heen omdat 'ie inderdaad gewoon los op de koelkast staat. Gewoon de zak op maat geknipt (hengsels + een stukje eraf) en klaar. Ooit wil ik nog een echt mooie hoes maken, maar voorlopig vind ik dit meer dan prima. Hij staat stofvrij, en da's het belangrijkste.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

6

Re: Hoes om kitchenaid ?

Visite taartjes schreef:

Nou,daar ben ik dus ook al een tijdje naar op zoek.
Maar dan voor mijn kennie.

Dus ik hoor het graag of je iets gevonden hebt! ;)

Misschien nu wel op de site van Kenwood  of via deze link
.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=node%3D3147491&field-keywords=Kenwood+dust+cover
even www ervoor zetten.

Christine.

7

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ik gebruik 'm ook :Y Eigenlijk vind ik het zonde, want hij is zo mooi en nu zit ie regelmatig verstopt onder die hoes :/ , maar mijn hubbie heeft verstand van apparaten en die heeft me verzekerd dat je er echt de levensduur mee verlengt door 'm tegen het stof te beschermen...  ( nu hebben wij hier natuurlijk wel achterijk veel stof, het is hier half woestijnklimaat, dus misschien dat het in NL minder nodig is?)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Re: Hoes om kitchenaid ?

Bij Oldenhof vond de meneer die ons hielp , het niet nodig een hoes om de KA in een gewoon huishouden ( in nederland ) .

Is het eigenlijk niet slecht een plastic  zak of hoes om de KA,

is stof niet beter???

Groetjes Marijke

9

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ik vind het jammer om mijn KA onder een hoes te verstoppen daar zijn ze te mooi voor.
Ze  staan bij mij gewoon op het aanrecht in de hoek en als ik na het avondeten mijn aanrecht  schoon maak gaat er gewoon een doekje over net zoals bij het koffiezetapparaat!
Op taartzolder misschien drie a vier keer per week .

Als ik ze ga gebruiken maak ik ze toch altijd nog even schoon!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

10

Re: Hoes om kitchenaid ?

sugar100 schreef:

Als ik ze ga gebruiken maak ik ze toch altijd nog even schoon!

Dat spreekt vanzelf, maar het doel van de hoes is nou juist om te beschermen tegen het stof waar je niet bijkunt, binnen in de motor, dus ;)

Maar ik kan helemaal begrijpen dat je het zonde vindt om hem te verstoppen, hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Re: Hoes om kitchenaid ?

Is het eigenlijk niet slecht een plastic zak of hoes om de KA?


Is het dan niet beter om het van stof te maken?

zoals ka ook heeft gedaan?

Groetjes Marijke

12

Re: Hoes om kitchenaid ?

Waarom zou plastic slecht zijn?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

13

Re: Hoes om kitchenaid ?

vanwege het kunnen ademen zegmaar dat de ka niet gaat zweten of vochtig zal worden onder het plastic, dat is met stof toch anders?

Groetjes Marijke

14 Laatst bewerkt door keukentje (12-06-2013 18:13)

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ik heb de hoes er al een paar jaar omheen zitten en kennie gaat echt niet zweten hoor, het sluit niet strak af maar zit er los omheen.

Christine.

15

Re: Hoes om kitchenaid ?

Ja, de mijne ook inderdaad. Ik wil er nog eentje van tafelzeil maken die je gewoon als een soort theemuts eroverheen zet. Niet luchtdicht, maar wel beschermd tegen neerdwarrelend stof.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

16

Re: Hoes om kitchenaid ?

Oke dan ga ik toch maar wel kijken of het gaat lukken om een mooie hoes te maken, lijkt mij toch beter.

Groetjes Marijke