1

Onderwerp: Bruidsproeverij voor mede forum-ster

Vandaag heb ik 2 kleine taartjes gemaakt voor een proeverij van een dame die een oproep hier op het forum had geplaatst. Zelf kan zij hele mooie taarten maken, maar voor haar eigen bruiloft gaf zij dit liever uit handen, wat ik mij heel goed kan voorstellen.

Zij had al helemaal in haar hoofd wat zij voor een taart zou willen hebben, dus ik heb de proeverij taartjes in die stijl gemaakt. Nu heel hard duimen dat ik de échte taart mag gaan maken! Oh, de keuze qua smaak is gevallen op witte chocoladecrème met verse frambozen  :)

Hier zijn ze:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/472837_199062526884591_1009884892_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923008_199062930217884_111728152_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/197765_199062953551215_649674505_n.jpg

Omdat de bruid nog niet precies wist welke kleur zij de strikjes boven de camee's wilde hebben, heb ik verschillende kleuren gebruikt. De kleine zwarte strikjes vond zij uiteindelijk het mooiste.

Re: Bruidsproeverij voor mede forum-ster

Mooi hoor!!! Zal voor je duimen  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

3

duim mee...heel mooi, vooral je roos past er perfect bij ;)

4

Heel erg mooi!

de vulling klinkt ook erg lekker!

(zijn er al verse frambozen? je doet deze in de creme zeker?)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5 Laatst bewerkt door Tamataartje (08-05-2013 11:32)

Thanx!

Verse frambozen zijn volop verkrijgbaar (ik heb ze bij Appie gekocht), heerlijk! En die druk ik inderdaad in de crème  :Y , smaakt errug goed bij elkaar!

6

Wow prachtig!!!!!, mt welke mal is de schulprand gemaakt??

7

Dank je  :)

Dat kant bedoel je? Die heb ik met de precious mal van precioustaarten gemaakt  ;)

8

Mmmmmooi! Ik duim mee! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Schitterend!!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

10

Heel erg bedankt voor het duimen: ik heb de opdracht gekregen, ik mag de échte taart gaan maken! *helemaal gelukkig*

11

Heel erg mooi!!

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

12

Gefeliciteerd, de proeftaartjes zijn dan ook hartstikke mooi

:thumb:

14 Laatst bewerkt door Tamataartje (11-05-2013 09:42)

Dank jullie wel voor de complimentjes  :)

15

En de "opdracht geefster" ziet ze nu pas  :o  :s

De taarten waren een lust voor het oog en onze monden! Wat een proffessionaliteit en enthousiasme!! :D

Kan niet wachten tot september tot onze bruiloft. Een ieder die eraan denkt om bij jou een taart te bestellen...niet twijfelen DOEN!!  :Y  :Y  :Y

ze zijn prachtig :Y

17

Sydney schreef:

En de "opdracht geefster" ziet ze nu pas  :o  :s

De taarten waren een lust voor het oog en onze monden! Wat een proffessionaliteit en enthousiasme!! :D

Kan niet wachten tot september tot onze bruiloft. Een ieder die eraan denkt om bij jou een taart te bestellen...niet twijfelen DOEN!!  :Y  :Y  :Y

Wouw, dat is nog eens reclame  ;)

Over de smaak kunnen we niet oordelen, maar ik geloof de bruid direct op haar woord. Het klinkt heerlijk!
Maar het ziet er ook inderdaad heel verzorgd, afgewerkt en stijlvol uit.
Dus die reclame is absoluut verdiend!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

19

Tamataartje schreef:

Dank je  :)

Dat kant bedoel je? Die heb ik met de precious mal van precioustaarten gemaakt  ;)

En is die van fondant gemaakt of iets anders?

20

Ik gebruik bij mallen altijd een combinatie van 1:1 fondant en gumpaste, omdat ik dat heel dun kan uitrollen en er dus niet zo'n dikke plak fondant op de taart komt.

21

Tamataartje schreef:

Ik gebruik bij mallen altijd een combinatie van 1:1 fondant en gumpaste, omdat ik dat heel dun kan uitrollen en er dus niet zo'n dikke plak fondant op de taart komt.

Dankjewel!Is echt een mooie kant.......ikke ook willen:0

22

super mooi :thumb:  :thumb:  :thumb:  GEFELICITEERD !!

23

Dank je wel  :)

24

nadia81 schreef:
Tamataartje schreef:

Dankjewel!Is echt een mooie kant.......ikke ook willen:0

Proef dat ook! Gumpaste lijkt me niet zo lekker. En mag ik vragen wat voor een poeder je hebt gebruikt op de parels, die is werkelijk prachtig groetjes corien

Zonder taart geen feest!

25

Ik gebruik de gumpaste van Satin Ice en de fondant van Callebaut. Het  smaakt prima hoor  :Y . En het is maar een heel dun plakje op het gewone fondant waarmee de taart is bekleed.

De parels zijn geschilderd met Sugar Flair pearl white.