1

Onderwerp: Eerste bruidstaart, inclusief ringen & baby!

Voor de broer van de vriend van mijn zus (?!) heb ik deze stapel gemaakt. Dit was mijn allereerste bruidstaart en ook meteen mijn eerste dummie (wat een gedoe zeg!)

De onderste taart is gevuld met chocolade mousse en aardbeien vlaaivulling, de middelste is gevuld met chocolademousse en tropische vruchten vlaaivulling (alles naar wens van het bruidstaart).
Ik heb de taarten eerst bekleed met marsepein en daarna een dun laagje fondant om de taart helemaal strak en wit te krijgen.
Het was even flink stressen om alles op de goede plek te krijgen, maar uiteindelijk was het bruidspaar dolgelukkig met de taart.. Dus ik was er tevreden over!
Omdat de minicupcakes ook in deze collage staan  :shh: : chocolade cupcakes met sinaasappel botercreme en vanille cupcakes met aardbei-kiwi botercreme..

Het ontwerp had het bruidspaar hier in de galerie gezien, dus die is volledig geïnspipikt  :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFOYTIAN-D.jpg

Tips zijn altijd welkom!

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten

2

Re: Eerste bruidstaart, inclusief ringen & baby!

Ziet er mooi uit!

3

Heel erg mooi. Ook de kleuren  :thumb:

4

Prachtig!

This too shall pass!

5

Mooi hoor !!

ziet er mooi uit

7

Mooie taart!
Heb je die (donkere) paarse kleur zelf gemixt? of is het kant en klare fondant?
Heb jij ook dowels gebruikt bij de bruidstaart?

8

Mooi!

9

Dankjulliewel!

Evelien1987 schreef:

Mooie taart!
Heb je die (donkere) paarse kleur zelf gemixt? of is het kant en klare fondant?
Heb jij ook dowels gebruikt bij de bruidstaart?

Dankje! De blauw paarse heb ik gemaakt met de paarse americolor uit de basiskit, de andere 2 kleuren paars heb ik kant en klaar gekocht. Ik heb bamboe dowels gebruikt inderdaad!

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten