1

Onderwerp: goeie morge! heb een vraagje wil een foodprinter kopen... advies...

ik heb het in mn hoofd een foodprinter aan te schaffen nu alleen nog weten welke

€175,00

Foodprinter canon MG5350 Starterspakket

Complete kant en klare set om gelijk te beginnen. Deze set bestaat uit: 1x Canon MG5350 Type: All in one printer Complete set inkt ( 5 cartridges ) 1x Frostingsheets (icingsheets …

is dit een goeie????

ALVAST BEDANKT VOOR'T ADVIES X

2

Re: goeie morge! heb een vraagje wil een foodprinter kopen... advies...

dore schreef:

ik heb het in mn hoofd een foodprinter aan te schaffen nu alleen nog weten welke

€175,00

Foodprinter canon MG5350 Starterspakket

Complete kant en klare set om gelijk te beginnen. Deze set bestaat uit: 1x Canon MG5350 Type: All in one printer Complete set inkt ( 5 cartridges ) 1x Frostingsheets (icingsheets …

is dit een goeie????

ALVAST BEDANKT VOOR'T ADVIES X

ik heb bij bouwhuis gekocht met inkt en frostysheets

3

vergeet te bij zetten dat is Canon megind met zelfde letters mijn model en ben ik teverden

4

Bij Bouwhuis leveren ze (alleen) de MG4950, dit is een ánder type: de MG5350.

Deze kan, als het goed is (volgens de doos wel) ook bijvoorbeeld wireless printen. Vind ik persoonlijk weer erg handig.....

Bedenk je wel overigens dat de prijzen exclusief btw zijn, dus dat je die nog boven op die € 175,- betaalt.

Ik heb hem ook hier staan, de MG5350, maar nog geen tijd/gelegenheid gehad om hem zelfs maar uit te pakken....  :D

5

ja weet ik in totaal met een pakje frosting sheets extra kwam ik op iats boven de 230 uit dacht ik.. maar ik wil gewoon zeker zijn dat het een goeie is  :)
thanks xxxx