1

Onderwerp: De Hippe Heup taart

Voor een collega die binnenkort een nieuwe heup krijgt en graag de artsen en het verplegendpersoneel wil bedanken heb ik 2 taarten gemaakt met hierop een replica van de kunstheup die bij hem geplaatst gaat worden.
De taarten gaan de vriezer in en wordt na de (hopelijk) geslaagde operatie uitgedeeld.

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/538064_343367995779102_476216845_n.jpg
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/285226_343368035779098_1477165684_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/6725_343368062445762_1939839723_n.jpg

Dat is toch een TAART waard!

2

Re: De Hippe Heup taart

Heel knap gemaakt! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

wat een leuk idee!

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

haha, wat een origineel idee!!!

5

Wat een leuk idee joh!! Ik heb ook een nieuwe heup, maar toen maakte ik nog geen taarten.
Je schrijft dat je hem in de vriezer doet. Kun je mij vertellen hoe je dat doet?? In een doos of in een plastic zak? En hoelang blijft dat dan goed??

6

Bedankt voor de complimenten.  :)

Jelly schreef:

Wat een leuk idee joh!! Ik heb ook een nieuwe heup, maar toen maakte ik nog geen taarten.
Je schrijft dat je hem in de vriezer doet. Kun je mij vertellen hoe je dat doet?? In een doos of in een plastic zak? En hoelang blijft dat dan goed??

De meningen hoe dit zou moeten verschillen nog wel een beetje, maar ik geef eigenlijk altijd aan dat de taart in een taartdoos en dan nog in een plastic zak in de vriezer moet. (kan er zo min mogelijk vocht bij)
Voor het ontdooien 24 uur van te voren de plastic zak verwijderen en de taart met doos in de koelkast plaatsen. Het vocht zal dan zo veel mogelijk in de doos trekken.
Ongeveer een half uur voor aansnijden de taart uit de koelkast halen en verder op laten drogen (condens).

Dat is toch een TAART waard!

7

Daar zullen de artsen en verpleegsters straks vast van smullen.
Nu maar hopen dat de operatie goed gaat.

8

Dank je wel voor de uitleg!!

9

Wat een orgineel idee ,super.
Ze zullen daar vast erg blij mee zijn. :Y

@ppeltje schreef:

Bedankt voor de complimenten.  :)

Jelly schreef:

De meningen hoe dit zou moeten verschillen nog wel een beetje, maar ik geef eigenlijk altijd aan dat de taart in een taartdoos en dan nog in een plastic zak in de vriezer moet. (kan er zo min mogelijk vocht bij)
Voor het ontdooien 24 uur van te voren de plastic zak verwijderen en de taart met doos in de koelkast plaatsen. Het vocht zal dan zo veel mogelijk in de doos trekken.
Ongeveer een half uur voor aansnijden de taart uit de koelkast halen en verder op laten drogen (condens).

Ik heb ook op deze manier mijn taarten ingevroren, echt prima te doen. Toen ik moest bevallen van mijn zoon, zou mijn moeder komen om op mijn kleine meid te passen. Van te voren heb ik haar toen gevraagd of zij op het moment dat zij opgeroepen werd meteen de taart uit de vriezer wilde halen  :)

Nogmaals, ik vind het echt geweldige en originele taarten

11

wat vrolijk met die kleurtjes aan de zijkant, i like it!
er moet hier serieus een I LIKE knop komen, zoveel handiger en dan kun je altijd nog een opmerking plaatsen

Taart Smakelijk is de naam

12

Tof idee en een leuke taart.
Hier nog iemand met een nieuwe heup, maar was toen nog niet aan het bakken.

13 Laatst bewerkt door keukentje (21-02-2013 08:26)

mickey schreef:

Tof idee en een leuke taart.
Hier nog iemand met een nieuwe heup, maar was toen nog niet aan het bakken.

Ik was toen ook nog niet aan de bakken van dit soort taarten, wel appeltaart en zo, als ik toen zoiets had gekund had ik misschien ook wel een taart voor het personeel gebakken. Zoals ik al ergens vertelde is de heup bijna natuur getrouw. :thumb:

Christine.

14

Hij is echt leuk @ppeltje!

Groeten,
Linnn

15

Mooie taarten hoor @ppeltje :thumb: . En die heupkop, geweldig.