126

Re: kleine kwark gebakjes.

Ik heb ook aardbeienkwark gebruikt. En inderdaad ook aardbeienkwark van optimel gebruikt en vond het erg lekker! Ik heb nu de gewone bodem uit het pak gebruikt maar ga deze versie binnenkort ook eens maken.

127

kan dit ook wel een maand in de vriezer?? ik heb voor 17 april 100 cc nodig en dit lijkt me een leuke aanvulling. Maar straks geen tijd om te maken.
Bedankt trouwens dat je zo begaan bent met iedereen en altijd rustig antwoord geeft op al onze vragen.
Groetjes Karin

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

128

karinc schreef:

kan dit ook wel een maand in de vriezer?? ik heb voor 17 april 100 cc nodig en dit lijkt me een leuke aanvulling. Maar straks geen tijd om te maken.
Bedankt trouwens dat je zo begaan bent met iedereen en altijd rustig antwoord geeft op al onze vragen.
Groetjes Karin

Hallo Karin

Ten eerste heel erg bedankt voor je leuke en aardige reactie en ja als je hier iets plaatst en iemand vraagt je wat dan vind ik ook dat je er antwoord op moet geven.

Je vind het tenslotte leuk dat mensen op je taartjes reageren dus is het minste wat je kan doen antwoord geven op een vraag dus ik vind het niet erg en doe het graag :)

Nu even over de kwark gebakjes.
Dat kan gewoon in de vriezer blijven als je van tevoren maak hoor want bij mijn hebben ze er ook een poosje in gestaan omdat ik ze niet allemaal tegelijk gebruikte dus het is geen probleem :)

Groetjes en een fijn weekend Marion :)

129

top! ga morgen aan de slag.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

130

karinc schreef:

top! ga morgen aan de slag.

Succes :)