1

Onderwerp: kitchenAid

Hoi allemaal,

aangezien er hier veel kenners zitten heb ik toch een vraag.
ik heb gelezen dat velen veel plezier hebben aan de kitchenAid.
Ik heb een mixer nodig, en wat het voordeel is van de kitchenAid is dat je het kunt uitbreiden met andere tools.
nu heeft de winkel mw mij verteld dat de mixer 4,8l 599euri kost, en de 6,9l op internet staat voor 1000euri.

wat raden jullie mij aan??
ik weet dat de kitchenAid een goede motor heeft en stevig is etc.
zal ik gewoon voor de kleinere gaan 4,8l of toch voor de 6,9l

ik hoop dat jullie wat extra info hebben voor mij.

alvast bedankt voor het lezen.

2

Re: kitchenAid

Het ligt er een beetje aan wat je er mee wilt doen, maar bijvoorbeeld ook hoe groot je oven is. Ga je veel en vaak bakken? Bak je meerdere cakes/biscuits tegelijk? Past dat dan ook in je oven? Het heeft namelijk geen zin om beslag voor 2 cakes tegelijk te maken als je geen 2 cakes tegelijk kan bakken...

Ik heb zelf ook de kleinere versie en en die is voldoende voor mij

3

Ik zou voor de kleinere gaan. Maar das persoonlijk. Ga je er idd veeeeel mee doen of niet. Voor een gewone taart heb je geen grotere kom nodig.

Enne ik zou ook eens goed op internet zoeken want de prijzen lopen aardig uiteen!!!

4

Ik zou voor de kleinere gaan. Maar das persoonlijk. Ga je er idd veeeeel mee doen of niet. Voor een gewone taart heb je geen grotere kom nodig.

Enne ik zou ook eens goed op internet zoeken want de prijzen lopen aardig uiteen!!!

esterale  en djehr bedankt voor je reactie

ik heb de kleinere gekocht.

helaas zag in van de week de grotere kitchenaid bij de sligro voor 429 euro, daarbij komt btw er nog wel bij maar goedkoper dan de kleine.
volg. x beter

tot nu toe  ben ik erg tevreden over mijn nieuwe apparaat.

6 Laatst bewerkt door djehr (01-02-2013 17:14)

Die bij de Sligro heeft een mengkom van 4,83 liter. Hetzelfde dus als de Artisan die je nu gekocht hebt. Normaal is deze machine rond de €630. Bij de Sligro nu incl BTW €520,-. Hij heeft een vermogen van 315 watt. De Artisan die je nu hebt heeft 300 Watt. Dus het verschil tussen beide machines is minimaal. Je hebt deze mixer namelijk in 2 uitvoeringen: de 4,83 liter en de 6,9 liter. Die van 6,9 liter kost meestal rond de €1000 en heeft ook een groter vermogen (500 Watt)

dus ik heb mij gelukkig niet verkeerd laten inlichten.

dank voor gerust stellen. ik heb idd die artisan :) 
die grote blij dus wel een dure zoals je zegt.

dank voor je reactie. :)