1

Onderwerp: Cupcake maker.

Hoi.

Ik heb voor kerst een cupcake maker gevraagd, en die heb ik ook gekregen ook al had ik het niet verwacht dus darom had ik nog niet echt informatie gezocht.

Dus wat ik me nu dan afvraag hoelang moet de beslag erin zodat die klaar zijn???met de cake pops is dat iets van 4 tot 5 minuten.

En moet je er dan ook al de cupcakes vormpjes in de machine doen waneer je ze wilt bakken of nieT???

Hoop dat jullie me kunne helpen.

Groetjes Daniëlle.

2

Re: Cupcake maker.

Hoi Danielle,

Ik zou er al wel ook de papiertjes in doen, anders krijg je deze nooit meer mooi passend om je cakeje heen. Weet niet welke cupcake maker je hebt, maar van HoM zijn er speciale baking cups die in een cupcake maker passen.

Wat betreft de baktijd, dat scheelt per merk. Dit zal toch zeker wel in het boekje staan? Bij de meeste apparaten zit een boekje met gebruiksaanwijzing en vaak ook nog wat recepten.

Succes!

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

Hoi Danielle,

ik heb een cc maker van  inventum, ik ben er trouwens erg blij mee en heb hem nog niet zo kort.

eerst vullen dan pas in de cc maker doen anders gaan ze rijzen terwijl je die bakjes allemaal nog moet vullen, niet handig dus en je kan je snel vergissen qua ruimte en au dan heb je een blaar  :s

baktijd heb ik ongeveer 5-10 min. ligt aan of ik ze bruin vind en mooi rond zijn aan de bovenkant, beetje zelf inschatten.

en wat elma zegt !! idd met papiertje anders heb je een klierenboel en zit je alsnog bij de hete platen.

suc-6 ermee

groetjes Andrea

4

Dankjullie allebij ik ga het zeker proberen.

En nee bij de gebruiksaanwijzing staan wel 2 recepten en wat je niet ermee mag doen :P.

5

Krijgen jullie de bovenkant wel mooi bruin en gaar ? Mijn buurvrouw vroeg aan mij of ik wist waarom ze bij haar klef en bleek blijven aan de boven kant. Omdraaien zoals bij de cakepops helpt niet evenmin als het bovendeel stevig aandrukken.

Christine.