Onderwerp: Beginner cupcakes
Ik dacht altijd dat ik alleen taarten wilde maken, maar nu wil ik toch cupcakes proberen te maken. Leuk om eens iets anders te proberen.
Nu heb ik veel vragen, probeer al info te zoeken op internet, maar kom er nog niet helemaal uit. Waarmee maken jullie die torentjes/toefjes op de cupcakes? Of zijn daar verschillende mogelijkheden voor? En zijn dat verschillende smaken of kleur je het gewoon met kleurstof? Soms zie ik allemaal cupcakes hetzelfde, zijn er zoveel uitstekers of wordt dat allemaal met de hand gemaakt?
Ik heb wel info gezocht, maar er wordt gesproken over botercreme, in de webshop zie ik Renshaw Snip & Swirl staan en op een andere website hebben ze het weer over zelfgemaakte frosting. Of kan gewoon alles?
Erg veel vragen dus, een link naar een website of een tip van een boek met veel uitleg, ben ik ook al blij mee hoor! Met kerst heb ik beloofd voor iets bij de koffie te zorgen, zou het erg leuk vinden als ik daarvoor de eerste creaties zou kunnen maken, ze verwachten allemaal taart en stiekem wil ik ze daarom verrassen met iets anders. Ik wil het liefst proberen er wel iets moois van te maken!
toevoeging:
Inmiddels heb ik een uitgebreide website gevonden met frosting en leuke tips hierover. Geld eigenlijk alleen nog mijn vraag, word er meestal met frosting gewerkt of gebruiken jullie iets anders? Of steeds verschillend?