1

Onderwerp: Biscuit bakken en vullen.

Hoe lang bewaren in koelkast goed afgesloten?Of word de biscuit snel droog?En de vulling slap?

Re: Biscuit bakken en vullen.

Ik vind vers zelf het lekkerst zeker met biscuit  en bewaar dus niet langer dan een dag in de koelkast moet het langer dan vries ik de taart gevuld en afgesmeerd in. bekleed invriezen kan trouwens ook hoor.

Groetjes Petra

3

Ik begrijp je vraag niet helemaal.
- Bedoel je alleen biscuit bewaren? Dan niet in de koelkast, maar gewoon in een plasticzak op kamertemp. óf in de vriezer. (in vriezer heel lang houdbaar; op kamertemp. moet je hem na een dag toch echt wel verwerken)
- Bedoel je een gevulde en afgesmeerde biscuit, dan kun je hem beter gelijk ook even bekleden. Dan droogt het biscuit niet uit en is ie, afhankelijk van de vulling, in of buiten de koelkast ca. 3 à 4 dagen houdbaar.
- Of een vulling slap wordt, hangt natuurlijk af wat voor vulling je bedoeld...  :think:
Hoop dat je wat hebt aan mijn antwoorden. Anders horen we het graag.  ;)
Succes!

Dat is toch een TAART waard!

Nou ik wilde vrijdagavond laat een taart maken voor zondagmorgen.Omdat ik zaterdag de hele dag verhinderd ben. Dus wil ik hem vrijdagavond helemaal maken en dan in de koelkast bewaren tot zondagmorgen.

5

dat kan wel hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Ok bedankt!!!
Nog een tip welke vulling ik dan het beste kan gebruiken???

7

:think: volgens mij elke vulling wel hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl