1

Onderwerp: Inventie cake pop maker

Jaja ik moest en zou hem hebben. Eerst naar de xenos want daar dacht ik hem gezien te hebben voor 20 euro maar helaas dus nu bij de kijkspel gekocht voor een tientje meer....

Net open gemaakt en tot mijn verbazing zit de deksel vrij los. Een grote speling maar ook aan de achterzijde vraag ik me af of het wel goed zit

Nu ben ik gaan zoeken op internet en lees ik wel dat sommigen bolletjes schreef zijn. Komt dit door de deksel? Of gaat deze gewoon terug naar de winkel?? En zijn ze te koop bij de xenos???

2

Re: Inventie cake pop maker

Ja, ze zijn te koop bij Xenos. Heb ze zien staan. Wat het deksel betreft, kan ik je niet helpen. Ik heb zelf geen cakepop apparaat. Ik heb inderdaad gelezen dat er speling in het deksel zit. Ik denk dat je bij jezelf moet afvragen of dit iets is waar "je mee kunt leven", of dat je het teveel vindt. Misschien een idee om toch eerst nog even weer bij Xenos te kijken? Kun je het verschil zien, en het scheelt je toch even mooi weer € 10,00

3

Er zit inderdaad speling op maar hij is zo zwaar dat dat niet uitmaakt als je hem goed recht sluit. Gewoon even op letten. Ik had eerst die van xenos maar ie heb ik na 5 keer bakken teruggebracht. Wat een onding en het plastic sloeg bruin uit....

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

4

Ik heb sinds 3 weken ook die van de xenos, en ben er helemaal happy mee! Plastic slaat bruin uit aan de randjes als er teveel mix in zit, anders niet. (bij mij....) En is met een doekje zo weer weg gepoetst...! Ik ben er blij mee!

5

de speling zit erin zodat de balletje kunnen rijzen zonder dat de
klep meteen open springt.

Ik heb er geen last van

6

Ik heb hem terug gebracht. Was echt teveel speling

Heb die nu vd xenos en tot nu toe geen klachten