1

Onderwerp: Mengkom kitchenaid stinkt?

Misschien heeft één van jullie een oplossing voor mijn probleem (of misschien is er geen probleem, maar is mijn neus sinds ik zwanger ben geweest overactieg)... Ik heb een prachtige kitchenaid met een rvs mengkom. Deze maak ik na ieder gebruik goed schoon met heet water en afwasmiddel. Ik droog hem meteen af en zet hem terug. Maar de kom stinkt echt verschrikkelijk?!? Gisteren kon ik zelfs de theedoek waarmee ik de kom afgedroogd heb niet meer in mijn buurt hebben, bleh, wat een lucht. Hoe kan dit? Iemand dezelfde ervaring of ligt het gewoon aan mijn gekke neus?

2

Re: Mengkom kitchenaid stinkt?

Opgeloste backing soda( in heel heet water, of laten pruttelen indien mogelijk, zoals in je oven) haalt geurtjes eruit.

Heb je iets heets in je rvs kom gehad met een sterke reuk? Mss is dat erin getrokken.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

3

Heb even de spam in je bericht gemeld.

4

Is het niet je theedoek? Kan dat de geur van je wasmiddel reageert met de geur van t rvs

5

Wat erg... Het is inderdaad de theedoek! Nog nooit gehoord dat het afwasmiddel kan reageren op het rvs?!? Na afwassen met een ander afwasmiddel is het probleem verholpen! Geweldig bedankt voor deze tip!

6

soms gebeurt dat :) ben blij dat je ervanaf bent!