1

Onderwerp: Zijn de cupcakes van een cupcakemaker echt lekker?

Hoi,

Vraagje, ik weet niet of het al eerder gevraagd is. Maar ik heb onlangs een test gelezen over de cupcakemaker van de consumentenbond waarin stond dat de cupcakes van de cupcakemaker niet zo lekker waren.
Wat is jullie mening hier over? Ik ben benieuwd.
Bedankt alvast voor je reactie.

2

Re: Zijn de cupcakes van een cupcakemaker echt lekker?

Ik weet niet of je de normale of de mini cc's bedoelt? Ik heb zelf die voor de mini cc's en die zijn prima te eten. Verschil met de oven is een iets krokantere korst uit de oven dan de ccmaker, maar verder prima te doen. En in de ccmaker zijn ze wat sneller klaar.

3

ik maak zowel mini's als gewone in de oven en die zijn erg lekker.

4

mirannetje schreef:

Ik weet niet of je de normale of de mini cc's bedoelt? Ik heb zelf die voor de mini cc's en die zijn prima te eten. Verschil met de oven is een iets krokantere korst uit de oven dan de ccmaker, maar verder prima te doen. En in de ccmaker zijn ze wat sneller klaar.

Daar zit dan net het punt, als ik cake bak ga ik voor lekker, en niet voor "prima te eten". Dan (is mijn mening) kan ik ook wel cakejes uit de winkel halen.

mirannetje schreef:

Hoi,

Ik bedoelde de gewone cc's, maar toch bedankt voor je antwoord.
Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat je in 10 min. heerlijke cc's kan maken? Of heb ik dat mis? Zijn deze dan wel lekker gerezen zoals ik de oven?

6

Hangt het niet gewoon af van welk beslag je gebruikt?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

lekker is anders!  vind ik

ik heb vorig jaar een hele middag cupcakes staan bakken in de media markt met de cupcake maker

ze zijn redelijk lekker zolang je ze warm opeet
het is handig voor mensen die geen oven hebben

de cakejes zijn compact
doordat er een deksel opzit

je cake je kan niet omhoog komen en wordt ineen gedrukt door de deksel

ga je voor lekker ?  dan gewoon in de oven bakken

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie