Onderwerp: printen met een foodprinter

goede morgen allemaal,

ik heb een vraagje over de canon ip3600 die ik van iemand via marktplaats heb overgenomen. er werd gezegd dat alleen de zwart op was en hij ht vrder goed deed. ik dacht nou dat word vast een goede investering omdat ik steeds meer opdrachtjes krijg.  nou had ik toch maar een setje van alle kleuren gekocht bij cake art omdat dat voordeliger was. nu bleken alle kleuren aan vervanging toe te zijn. best balen maar gelukkig had ik het setje gekocht. gisteren dacht ik, ik doe ze erin en ik kan meteen aan de slag. eerst een heel gedoe want de grote zwart herkende hij niet. mijn vriend had me geholpen en nu herkend hij em wel maar zegt hij dat ie leeg is. toch heb ik em laten printen en wat een teleurstelling! er komen hele vale en bleeke foto´s uit. ik las iets over de printkoppen reinigen. weet iemand wat ik moet doen??

2

Re: printen met een foodprinter

Op de site van Bouwhuis staat precies hoe je m schoon kan maken.

3

Op de site van Bouwhuis staat precies hoe je m schoon kan maken.

Gewoon in een bakje warm water leggen.
Heeft bij mij de eerste keer wel twee dagen geduurd!(heb hem ook tweedehands gekocht)
Dacht dat ik een enorme miskoop had gedaan.Gelukkig heeft mijn man doorgezet en deed hij het weer!!
Blijven volhouden,blijven spoelen tot het water echt helder is!!!