Onderwerp: Welke Bosch mum keukenmachine?
Ik weet niet welke bosch keukenmachine ik moet kopen, heeft iemand een ervaring met een van die keukenmachines?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Welke Bosch mum keukenmachine?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet niet welke bosch keukenmachine ik moet kopen, heeft iemand een ervaring met een van die keukenmachines?
Zoek eens op 'bosch mum' in deze categorie en dan zul je diverse topics vinden met ervaringen met verschillende versies.
Zelf heb ik de 4405 en daar ben ik erg tevreden over.
Zoek eens op 'bosch mum' in deze categorie en dan zul je diverse topics vinden met ervaringen met verschillende versies.
Zelf heb ik de 4405 en daar ben ik erg tevreden over.
Oke, bedankt voor de tip! De 4405 is toch van plastic, gaat dat niet snel stuk?
Voorlopig niet. Ik weet ook niet wat je snel vindt, maar ik gebruik hem inmiddels een tijd en heb er geen problemen mee. Maar ik ga er niet op zitten of zo .
Ik ben sowieso een groot fan van Bosch...
Alleen het spatdeksel was gescheurd bij aflevering (had waarschijnlijk klemgezeten), maar toen moest ik hem gewoon terugsturen en kreeg ik een nieuwe.
Spatdeksels zijn volgens mij bij alle staande mixers wel van plastic....
Voorlopig niet. Ik weet ook niet wat je snel vindt, maar ik gebruik hem inmiddels een tijd en heb er geen problemen mee. Maar ik ga er niet op zitten of zo .
Ik ben sowieso een groot fan van Bosch...Alleen het spatdeksel was gescheurd bij aflevering (had waarschijnlijk klemgezeten), maar toen moest ik hem gewoon terugsturen en kreeg ik een nieuwe.
Spatdeksels zijn volgens mij bij alle staande mixers wel van plastic....
Ik was net van plan er op te gaan zitten, haha. Gelukkig wel goede service, van die spatdeksel!
Ik heb de mum54230 en hij bevalt super!
Enige wat ik er niet bij heb is een gehaktmolen, maar verder kan ik er alles mee.
Goed stevige machine en makkelijk te reinigen
Ik heb de mum4427/05.
Ik ben er super blij mee!
Ik vind de bosch mum4405 heel erg aantrekkelijk vanwege de prijs, maar het design vind ik een groot minpunt. Bij de mum52110 is het juist andersom, haha.
Ik vind de bosch mum4405 heel erg aantrekkelijk vanwege de prijs, maar het design vind ik een groot minpunt. Bij de mum52110 is het juist andersom, haha.
Ik ben er denk ik uit! Ik vraag de mum 52110 voor mijn verjaardag(ik word dan 14 maar ik bak echt al heel veel en ik vind het heel leuk)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Welke Bosch mum keukenmachine?