1

Onderwerp: Inventum vs Bestron CakePop Maker

Hallo Allemaal,

ik vroeg me af welke CakePop Maker jullie beter vinden?
Ik heb vandaag de PopCake Maker van de Blokker gekocht maar toen ik thuis kwam zag ik er al krassjes erop :(  - dus die gaat morgen ook al weer terug en ga ik toch een van de boven genoemde halen...Nu weet ik alleen nog niet welke :think:
De Inventum heeft 1300W en de Bestron maar 700W maar voor de rest kan ik niets vinden. Wat zit er allemaal in de doos? Hoe lang duurt het bakken? enz...

Dus aub je mening  O-)

Alvast bedankt  :D  :o  O-)

2

Re: Inventum vs Bestron CakePop Maker

Ik heb de iventum babypopcake maker en wat ik fijn vind dat er direct spullen bij zitten. Een vorkje om het eruit te halen. Een 'schaaltje' waar je ze op kunt drogen etc.

Ik vind hem prima werken:  na een aantal minuten even het bolletje omdraaien. Gebruik er cakemix in.

Ben geen fan van Bestron;  kwalitatief zijn de producten naar mijn idee wat minder (ervaringen met andere apparaten)

3

Bestron is kwalitatief beter dan Inventum  :Y  Steviger, degelijker.
Ook daar zit een handig vorkje enzo bij..

Bestron is goedkoper, maar heeft langere garantie..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

bedankt voor jullie reacties :)

Hoe lang is de garantie?

en hoe lang moet je ze  bakken?
Bij bol.com is de Bestron(27,95) maar 1€ goedkoper dan de Inventum(28,95) en beide met gratis verzending en verpakkingsinhoud is het zelfde

Inventum komt met:
Afkoel-/decoratiestandaard
vork
Recepten met tips en suggesties
Popcake lollistokjes

en de Bestron met:
afkoel- en decoratiestandaard,
uitneemvork
stokjes
kleurig boekje met recepten en decoratietips

Ik heb onlangs die van de Blokker gekocht en heb er met de kleinkinderen prachtige bolletjes in gebakken. Voor de extraatjes hoef ik niet meer te betalen, die had ik al.
Bevalt mij prima en geen krasjes. Gewoon een andere vragen.
Veel plezier met waar je ook voor kiest.

6

Move to ~> Keuken- en andere Apparatuur.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ik heb de inventum en ben er erg blij mee.

8

Heb vandaag die van de Blokker terug gebracht...wou hem ruilen voor een nieuwe maar zag dat ze allemaal van die rare beschadigingen hebben..bij sommige was zelfs de rode kleur van de bovenkant weg :s  maar ja nu dus nog ff wachten tot ik mijn keuze heb gemaakt :Y

Toch bedankt iedereen voor jullie reacties :thumb:

9

wat gek. ik heb ook die van de blokker en vind hem super. misschien is het een idee om in een ander filiaal te kijken?
vind al die extra's niet zo nodig eigenlijk.
ik draai ze om met een cocktailprikker. misschien ooit nog eens een bonbonvorkje aanschaffen.

10

ik had em ook in een andere filiaal terug gebracht, ze waren wel minder beschadigd dan de eerste maar alsnog zaten er van die rare krasjes op de antiaanbaklaag...de mevrouw van de klantenservice heeft wel 3 verschillende voor me geopend

11

2 weken verder en ik heb vandaag eindelijk de princess popcake maker uit de Xenos gehaald voor 19,95€

Ik ben er heel blij mee...ook al getest en binnen 3-4 min. waren ze klaar :D