Onderwerp: Probeersel met véél calorieën!
Soms wil je wel eens wat anders proberen. En soms gaat dat niet helemaal zoals je van te voren bedenkt.
Een vriendin is morgen jarig en ik had aangeboden de taart te maken aangezien haar man voor ons altijd twee grote pannen soep maakt wanneer wij onze verjaardagen vieren. Dat kan hij namelijk echt super goed.
Perfect dus om eens iets nieuws te proberen. Ik had laatst een aantal taarten gevonden waarbij de chocolade zo mooi langs de zijkant liep, in hele mooie, dunne "druipers". Dat wilde ik ook wel.
Resultaat bij mij; hele repen chocolade lopen langs de zijkant en bovenop ligt een plaat beton van chocolade. Ik denk dat de taart met een kettingzaag aangesneden moet worden.
Advies aan de jarige; kleine stukjes snijden.
De bovenste taart is gevuld met aardbeienjam, aardbeien crème, witte chocolade en witte chocolade rice crispy's.
De onderste taart is gevuld met Belgische chocolade crème en Lemon Curd.
Nou, daar komt 'ie dan:

Uiteraard zijn jullie van harte welkom een reactie te geven en wie weet heeft iemand voor mij de gouden tip hoe ik de chocolade wel netjes kan krijgen.
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

misschien volgende keer ganache ofzo dat druipt wat meer. 

Dus voorruit, mag jij hem.