1

Onderwerp: TIP! kenwood patissier bij de makro komende week

Komende week staat de kenwood in de folder bij de makro.
Alleen het is me niet duidelijk welk type precies want er staat alleen bij Kenwood MX.... Hij zou een mengkom hebben van 2,5 liter, ik lees hier op het forum dat dit eigenlijk te weinig is voor de grotere taarten.
Ik twijfel nu dus heel erg zal ik wel of niet....

Wat denken jullie???

2

Re: TIP! kenwood patissier bij de makro komende week

Ik zou even met de zoekfunctie zoeken, er is al een topic over.....

Ik heb hem ook staan, de MX staat voor het model, de cijfers erachter (271 of 275) voor de kleur. Ik kan in de kom maximaal, zonder problemen, 2 keer de standaard hoeveelheid mixen. Totaal dus 660 gram mix, 10 eieren en 66 gram/ml water. Ik ben er heel blij mee.

De kominhoud staat op 4 liter maar de gebruiksinhoud is 2,5 liter. Die 4 liter is een mooi 'verkooptrucje'. ;) Maar goed, je kunt er dus bést wel wat in mixen.......  :Y

3

Dat was snel en makkelijk zoeken, hij stond vlák onder jouw bericht.....  :D

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140631

4

annick67 schreef:

Ik zou even met de zoekfunctie zoeken, er is al een topic over.....

Ik heb hem ook staan, de MX staat voor het model, de cijfers erachter (271 of 275) voor de kleur. Ik kan in de kom maximaal, zonder problemen, 2 keer de standaard hoeveelheid mixen. Totaal dus 660 gram mix, 10 eieren en 66 gram/ml water. Ik ben er heel blij mee.

De kominhoud staat op 4 liter maar de gebruiksinhoud is 2,5 liter. Die 4 liter is een mooi 'verkooptrucje'. ;) Maar goed, je kunt er dus bést wel wat in mixen.......  :Y

O dankjewel, ik geloof dat ik dus toch maar even naar de Makro ga. Ik verheug me er nu al op..... :Y

5

Ik ga zo ook eens even kijken.
Volgens jullie dus wel een aanrader?  :D

6

Oehhhhhhhhhhhhh

IK WIL IK WIL IK WIL

HEBBE HEBBE HEBBE!!!!!

Hahahaha
Ik sta nog met een handmixer te klooien, maar deze is wel mooi en een vriend van mij heb een makro pas....
Hmmm misschien ff heel lief aan kijken haha

7

Jeeejjj ik ben zojuist trotse mama geworden van Kenny   
Het weekend maar eens uitproberen, ben zeer benieuwd. :)

8

Ik heb 'm nu een half jaar in gebruik en ben er ook erg blij mee.
Nadeel vind ik wel dat ie weer te groot is voor kleinere hoeveelheden.
Als ik botercrème van de mix wil maken met 1 pakje roomboter, slaat ie met een paar seconde de boter tegen de zijwand van de kom en gebeurt er verder niks meer. Dus daar gebruik ik dan nog steeds m'n oude mixer voor.

Maar misschien heeft iemand daar ook weer een tip voor.... :D

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

9

Sandra-lala schreef:

Ik heb 'm nu een half jaar in gebruik en ben er ook erg blij mee.
Nadeel vind ik wel dat ie weer te groot is voor kleinere hoeveelheden.
Als ik botercrème van de mix wil maken met 1 pakje roomboter, slaat ie met een paar seconde de boter tegen de zijwand van de kom en gebeurt er verder niks meer. Dus daar gebruik ik dan nog steeds m'n oude mixer voor.

Maar misschien heeft iemand daar ook weer een tip voor.... :D

Wat ik altijd doe als dat gebeurt (en bij mij gebeurt het altij :s) is de mixer stilzetten, van de randen afschrapen en weer aanzetten. Zodra ik iets bij de boter heb gegooit doet ie het weer zoals ie het moet doen :D

groetjes, Vivian

10

Yay bedankt dames! Heb vanmorgen een rode in Amsterdam gescoord en ben super blij! Voor maar 129 Euro! Mijn 20-jarige handmixer gaat eindelijk met pensioen :). Uiteraard heb ik er meteen een taartje ingegooid en ik heb ze nog nooit zo hoog gehad. Super!

11

Ik ben net thuis van de makro, Ik heb hem gekocht. Morgen direct maar uitproberen :)  :)  :)

12

Helemaal blij met mn mooie rooie Kenny! Thank U Makro!   :D

13

Ik ga hem ook aanschaffen morgen! Werd vandaag officieel geschift van mijn handmixer :rolleyes:

14

Ik heb hem vandaag voor het eerst geprobeerd voor mijn biscuitmix. Wat een gemak, ik ben helemaal blij!!! :Y

15

Heb hem afgelopen vrijdag gekocht en al een paar keer gebruikt, wat een genot voor de oude handmixer :)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

16

Ik heb hem ook gehaald. En vandaag geprobeerd met cupcake. Wat een luxe. Ik ben helemaal happy.

17 Laatst bewerkt door Karin's taarten (29-07-2012 16:50)

Ook ik heb vorige week een crèmekleurige "Kenny" bij de Makro gehaald en hem gisteren, op mijn verjaardag, aan mijzelf kado gedaan (m.b.v. geld van mijn visite).
Vandaag dus eindelijk de doos uitgepakt en het pronkstuk op mijn aanrecht gezet. En nu mijn eerste Kennny-taartje in de oven.

Ik ben helemaal blij met mijn "Kenny"  :Y !!!

Groetjes Karin (van Karin's taarten)
www.karinstaarten.blogspot.com

18

Rumy schreef:

Yay bedankt dames! Heb vanmorgen een rode in Amsterdam gescoord en ben super blij! Voor maar 129 Euro! Mijn 20-jarige handmixer gaat eindelijk met pensioen :). Uiteraard heb ik er meteen een taartje ingegooid en ik heb ze nog nooit zo hoog gehad. Super!

Dat klinkt als een leuk prijsje. Mag ik weten waar je hem gekocht hebt?

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

19

Rumy schreef:

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

20

Katja1604 schreef:
Rumy schreef:

Bij de makro... Maar het was een folderaanbieding, die is waarschijnlijk inmiddels al afgelopen helaas. Maar de Makro heeft deze aanbieding wel vaker, dus even in de gaten houden. ;)