Onderwerp: Ideetje over het forum!
Hoi,
Ik merk dat er de laatste tijd weer wat kleine frustraties ontstaan over het aantal reacties per taart. Ik heb geen tijd om iedere taart te bekijken en te voorzien van een compliment, terwijl ik die vaak wel wil geven. Het duurt gewoon te lang: Topic openen, kijken, reactie plaatsen, terug naar het subforum... volgende topic openen... and so on and so on!
Het is vast al eens voorbij gekomen om een soort 'vind-ik-leuk-knop' op het forum te plaatsen. Dat lijkt mij een prima plan. Maar toen zat ik verder te denken en ik had bedacht dat misschien een filmstrip met alle taarten uit het subtopic handig is. Dus dat je meteen de foto's van de taarten ziet en als je er op klikt, zie je pas het verhaal. Volgen jullie me nog? Bij Cakecentral heb je dat voor de meest opgeslagen taarten van de dag.
Nou, heel verhaal en waarschijnlijk gaat het toch niet gebeuren, maar ik wilde iedereen toch even laten weten dat ik heus wel mee heb gedacht aan de lage freqs wat betreft reacties (en ik ben echt schandalig weinig aan het reageren de laatste tijd, sorry!!)